اخبار داغ

حق نداریم راجع به هم قضاوت کنیم

پولادگر: بابت حرف و حدیث ها تذکر می دهم/ یک سال پرتنش و غصه و قصه داشتیم

پولادگر: بابت حرف و حدیث ها تذکر می دهم/ یک سال پرتنش و غصه و قصه داشتیم
معاون وزیر ورزش گفت: یک سال پرتنش و قصه و غصه داشتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتخابات فدراسیون کاراته در غیاب رقبا و با حضور رئیس برگزار و در پایان حسن طباطبایی برای ۴ سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان این مجمع اظهار داشت: خدا را شکر که در روزهای پایان سال مجمع این فدراسیون را برگزار کردیم. کاراته فدراسیون پرافتخاری است. امروز در مجمع جودو و کاراته از مهرآیین یاد کردیم. در سال‌های آغازین پیروزی انقلاب فدراسیونی به نام ورزش‌های رزمی داشتیم که ریاست آن را مهرآیین برعهده داشت و در خصوص کاراته، تکواندو و جودو که زیرنظر این فدراسیون بود، موفق شد با مدیریت خوب خود و با شخصیت برجسته و ویژه‌اش همه افراد و زحمتکشان این رشته را دور هم جمع کند و بنیان اصلی این سه رشته را بنا نهد.

وی افزود: کاراته از رشته‌های پرافتخار ماست. یک دوره حضور در المپیک با یک طلا افتخار بزرگی بود. امیدوارم سیاست های جامعه جهانی کاراته به سمت و سویی برود که شاهد حضور کاراته در المپیک باشیم.

معاون وزیر ورزش با گلایه از مباحث بوجود آمده پیرامون انتخابات بیان کرد: در چرخه انتخابات کاراته شاهد برخی حرف و حدیث‌ها بودیم که تذکر می‌دهم. حق نداریم راجع هم قضاوت کنیم. اگر خودمان را شهروند و تبعه نظام ایران می‌دانیم، حق نداریم در مورد محاکم قضایی و نظارتی ایراد بگیریم. اگر به نفعمان باشد قبول کنیم و اگر نباشد ایراد بگیریم. این درست بزنگاه‌ها و نقطه‌های کبود و سیاهی است که ما را مدام از شیرازه این نظام دور می‌کند. به راحتی در مورد همه چیز نظر می‌دهیم. مگر می‌شود در مورد همه چیز اطلاعات کاملی داشته باشیم. بالاخره باید به مراجع احترام بگذاریم. جوانان از ما یاد می‌گیرند و جوری که ما هستیم بزرگ می‌شوند نه جوری که می‌خواهیم. 

پولادگر با بیان اینکه کار در کاراته سخت است و افراد بزرگی در این فدراسیون مسئولیت داشته‌اند، تاکید کرد:  قبل از این و در ۲۰ سال گذشته هیچکس دوره اش را تمام نکرده بود و این خوب نیست. یکی از عوامل موفقیت ثبات مدیریت است. شما باید کنارش باشید و کمک کنید. عضویت در مجمع فقط 4 سال یک بار رای دادن نیست بلکه تک تک اعضا به عنوان نماینده در تمام موفقیت‌ها و شکست‌ها مسئول هستند. کنار رییس فدراسیون باشید. شاید سال آینده شرایط ما سخت‌تر شود. امیدوارم کاراته ما در بازی‌های آسیایی پیش رو به دوران اوج خود برگردد. ما یک سال پر از تنش و غصه و قصه داشتیم و امیدوارم این عقب افتادگی را  جبران کنیم.

معاون قهرمانی وزارت ورزش در مورد تائید صلاحیت‌های انتخابات ژیمناستیک که قرار است دو روز دیگر برگزار شود، گفت: هنوز تائید صلاحیت‌ها اعلام نشده و فکر می‌کنم تا پایان  وقت اداری امروز یا فردا اعلام شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه