اخبار داغ

داروخانه هلال احمر شبانه روزی شد

 داروخانه هلال احمر شبانه روزی شد
مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی از شبانه روزی شدن داروخانه مرکزی هلال احمر در تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عسکری،مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر گفت: با عنایت به تاکید ریاست جمعیت هلال احمر، داروخانه مرکزی هلال احمر در تعطیلات نوروز امسال به صورت شبانه‌روزی دایر است و همکاران تلاشگر ما آماده خدمت‌رسانی به هموطنان  هستند.

وی ادامه داد: از آنجا که خدمت رسانی به موقع و تأمین اقلام درمانی مورد نیاز بیماران از اولویت های سازمان تدارکات پزشکی است؛ طبق برنامه ریزی های انجام شده داروخانه مرکزی هلال احمر این سازمان در ایام نوروز  ۱۴۰۲ به صورت تمام وقت و بدون تعطیلی خدمات خود را ارائه خواهد داد تا بیماران مشکلی برای تأمین دارو و اقلام درمانی خود نداشته باشند.

 عسکری ضمن تشکر از همکاری سازمان  غذا و‌دارو با مجموعه هلال احمر، خاطرنشان کرد؛ امیدواریم با توجه به افزایش ساعت کاری داروخانه هلال احمر، سازمان غذا و‌دارو نیز با اختصاص  سهمیه دارویی کافی زمینه همکاری هرچه بیشتر با بیماران و‌ مراجعین عزیز را فراهم آورد.

 داروخانه مرکزی هلال احمر در تهران، خیابان طالقانی،تقاطع خیابان سپهبد قرنی  واقع شده است و هموطنان  می توانند جهت دریافت اطلاعات دارویی با تلفن ۴۱۶۵۱ تماس حاصل کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه