اخبار داغ

روزهای تاریک سامان در لیگ برتر؛

قدوس و برنتفورد در پایان راه/ جدایی ستاره ایرانی از زنبورها در پایان فصل

قدوس و برنتفورد در پایان راه/ جدایی ستاره ایرانی از زنبورها در پایان فصل
به نظر می رسد هافبک ایرانی برنتفورد در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وضعیت سامان قدوس هافبک ایرانی باشگاه برنتفورد چندان جالب نیست. او در تیم زنبورها هرگز نتوانست بدل به یک مهره اصلی و فیکس شود. بی بی سی خبر داده که قدوس در پایان فصل جاری از برنتفورد جدا خواهد شد.
سامان قدوس به روزهای پایانی حضورش در برنتفورد نزدیک می شود و به نظر می رسد او به دنبال نشان دادن خود در هفته های باقی مانده است تا بتواند پیشنهاد خوبی برای فصل بعد داشته باشد.
زنبورها ۱۶ ماه هافبک ملی پوش ایرانی را دنبال  کردند تا اینکه در سپتامبر ۲۰۲۰ او را  ابتدا به صورت قرضی به خدمت گرفتند. او در ژانویه بعد به طور دائم به این تیم پیوست و قراردادش در تابستان امسال به پایان می رسد، اگرچه یک گزینه تمدید برای یک سال دیگر در قرارداد او با برنتفورد وجود دارد.
با این حال سامان قدوس در برنتفورد نتوانسته است فرصت زیادی برای بازی داشته باشد. قدوس از ۶۵ بازی برنتفورد در لیگ برتر فقط در ۴ بازی از ابتدا در ترکیب تیمش بوده که هیچ کدام در این فصل نبوده.
با توجه به اینکه او در سال ۲۰۲۳ تنها ۲ بار آن هم به صورت بازیکن تعویضی در ترکیب تیمش بوده،  شانس کمی برای ماندن در این تیم دارد و به نظر از برنتفورد جدا شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه