اخبار داغ

مسافران نوروزی بازگشت خود را به تاخیر نیاندازند؛

ترافیک ورودی تهران لحظه به لحظه سنگین‌تر می‌شود

ترافیک ورودی تهران لحظه به لحظه سنگین‌تر می‌شود
معاون عملیات پلیس راهور فراجا، تردد خودروها در کلانشهر را رو به افزایش تخمین زد و از مسافران نوروزی خواست زمان بازگشت خود را به ساعات پایانی امروز (سیزدهم فروردین) موکول نکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد باقر سلیمی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران، تردد خودروها در مسیرهای شمالی کشور به ویژه در محدوده امامزاده هاشم(ع) و همچنین رودبار و فیروزکوه محدوده پل سفید به سمت تهران را پرحجم دانست و گفت: هم اکنون حجم ترددها به کلانشهرها رو به افزایش است و در ساعات پایانی نیز این میزان ترددها افزایش پیدا می‌کند.

معاون عملیات پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: تا این لحظه به دلیل ترافیک هیچ محدودیت ترافیکی در جاده‌ها اعمال نشده اما در برخی مسیرها از جمله مسیرهای شمالی کشور ممنوعیت خودروهای سنگین داریم.

همچنین سرهنگ سیاوش محبی نیز در این باره اظهار داشت: بازگشت مسافران در همه جاده های منتهی به تهران ترافیک سنگینی را رقم زده است. بازگشت خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند و با مدیریت زمان و حرکت به موقع برای بازگشت در ترافیک جاده ها گرفتار نشوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راهور با آمادگی ۱۰۰ در صدی در حال آماده باش کامل در جاده ها خدمات رسانی می کنند. رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز سفری ایمن برای خود و سایر رانندگان رقم بزنند.

وی با بیان اینکه امروز بیشتر مردم به دامان طبیعت در خارج از شهر رفتند، توضیح داد: بهتر است هموطنانی که به دامنه طبیعت رفتند قبل از تاریکی هوا به شهر خود برگردند تا بازگشت آنها با ترافیک مسافران برون شهری تداخل نکند و ترافیک سنگین تر نشود.

جانشین پلیس راه راهور فراجا افزود: رانندگانی که در حال بازگشت هستند برای رسیدن به مقصد عجله و شتاب نداشته باشند و هر زمان احساس خستگی و خواب آلودگی کردند برای استراحت کوتاه توقف کنند تا از بروز حوادث جاده ا به دلیل خستگی و خواب آلودگی پیشگیری شود.

محبی ادامه داد: در حال حاضر محدودیتی در هیچ یک از محورهای مواصلاتی اعمال نشده و تردد در جاده های چالوس و آزاد راه تهران- شمال آزاد است. در صورت سنگین شدن ترافیک به منظور کاهش بار ترافیکی محدودیت اعمال و در صورت لزوم اعمال محدودیت در جاده ها اطلاع رسانی خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه