اخبار داغ

صحبتهای مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط باشگاه؛

درویش: گل محمدی و بیرانوند می مانند، بحث دیگری نداریم/ به بازیکنی پیشنهاد 50 میلیارد تومانی داده‌اند!

درویش: گل محمدی و بیرانوند می مانند، بحث دیگری نداریم/ به بازیکنی پیشنهاد 50 میلیارد تومانی داده‌اند!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: گل محمدی قرارداد دارد و در فصل بعد هم در پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به شرایط پرسپولیس در فصل آینده و بحث جدایی یحیی گل محمدی اظهار داشت.: کادر فنی قرارداد دارند و در فصل بعد هم حضور خواهند داشت. البته الان خستگی فصل را دارند که باید استراحت کنند ولی گل‌محمدی می‌ماند و بحث دیگری هم نیست. در فهرست ورودی هم باید بگویم شاید چند بازیکن باشند و بیشتر تیم حفظ خواهد شد.

او با اشاره به مجوز حرفه ای و بدهی های باشگاه ادامه داد: مجوز حرفه‌ای ما صادر و قطعی شده و مشکلی از این بابت نداریم ما وارث یک بدهی بودیم که مجوز حرفه‌ای ما را دچار مشکل می‌کرد. در همین مدت بحث مالیاتی چند 10 میلیارد تومانی را تسویه کردیم. ۳۰ بازیکن داشتیم که از سال ۸۲ طلبکار بودند و کسی هم پرداخت نکرده بود اما چون بحث مجوز حرفه‌ای شدن مطرح شده بود مجبور بودیم همه را پرداخت کنیم و این فشار زیادی را به ما وارد کرد. سال ۸۴ فردی ۵۰ میلیون تومان به پرسپولیس قرض داده بود و الان برای تسویه بیش از یک میلیارد پرداخت کردیم. از این دست بدهی‌ها زیاد داشتیم و با مشکلات فراوان توانستیم این بدهی‌ها را پرداخت کردیم تا پنجره باشگاه بسته نشده و آهسته آهسته پیش برویم تا امروز مجوز حرفه‌ای شدن را بگیریم.

وی با اشاره به وضعیت استقلال و حذف این تیم از آسیا بیان کرد: دلیل بودن پرسپولیس در چرخه هیجان، استقلال است. از حذف استقلال از آسیا خیلی ناراحت شدم و امیدوارم مشکل این تیم حل شود.

بیشتر بخوانید:

درویش: جدایی گل محمدی حاشیه برای اذیت کردن ماست/ برای پاداش باید همه بانک‌های ایران را جمع کنیم!

وی با اشاره به سقف بودجه برای فصل جدید گفت: یکی از تیم‌ها به بازیکنی پیشنهاد 50 میلیارد تومانی داده! با این وضعیت چطور قرار است سقف بودجه 300 میلیاردی رعایت شود؟ باید تیم‌هایی که نماینده ایران در لیگ آسیا هستند متفاوت دیده شوند. لیگ‌های عربستانی بهترین بازیکنان را جذب می کنند، ما قرار است با تیمی بازی کنیم که کریم بنزما را با ۲۰۰ میلیون دلار به خدمت گرفته، بازی کنیم. باید تیم را تقویت کنیم اما محدویت‌هایی ایجاد می‌شود که دست و پای ما را می‌بندد. تیم‌هایی که در آسیا بازی می‌کنند نماینده ایران هستند و شرایط با لیگ داخلی تفاوت بسیار دارد و باید این تفاوت‌ها دیده شود.

وی درباره منع قرارداد دلاری گفت: در مورد قراردادهای دلاری هنوز به صورت رسمی چیزی به ما ابلاغ نشده اما مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شایعاتی مبنی بر جدایی بیرانوند گفت: بیرانوند قرارداد 2 ساله دارد و اگر پیشنهادی هم بیاید او کسی نیست که پرسپولیس را رها کند و برود.

رویش با اشاره به برگزاری مجمع پرسپولیس خاطر نشان کرد: او در مورد مجمع پرسپولیس گفت: تا این لحظه قرار است مجمع برگزار شود و قرار است ساعت ۱۶ امروز در محل باشگاه برگزار شود. قرار است تغییراتی در هیئت مدیره داشته باشیم؛ نمی‌دانم این تغییرات شامل من هم می‌شود یا نه. تا آن زمان در خدمت مجموعه هستم و اگر بعد از آن تصمیمی در مورد تغییر مدیریت باشگاه گرفته شود در خدمت دوستان خواهیم بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه