اخبار داغ

سیدمحمد حسینی در گفتگو با دانا:

لایحه برنامه هفتم توسعه ۲۱ خرداد تقدیم مجلس می شود

لایحه برنامه هفتم توسعه ۲۱ خرداد تقدیم مجلس می شود
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: قرار است شخص رئیس‌ جمهور پس از تعطیلات در تاریخ ۲۱ خرداد برنامه هفتم توسعه را تقدیم‌ مجلس شورای اسلامی کند.

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به اینکه لایحه برنامه هفتم توسعه در دولت نهایی شده است، اظهار داشت: قرار است شخص رئیس‌ جمهور پس از تعطیلات در تاریخ ۲۱ خرداد برنامه هفتم توسعه را تقدیم‌ مجلس شورای اسلامی کند.

وی با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه یک سیاست گذاری و ریل گذاری پنج ساله است، گفت: برنامه هفتم توسعه یک برنامه بالادستی و بسیار مهم است و بودجه هرساله بر اساس آن بسته می شود، بنابراین نمی شود از آن برنامه تخلف کرد، مخصوصا این بار که مسئله محور است.

وی در ادامه بیان کرد: کاملا مسائل کشور در برنامه هفتم توسعه بررسی شده است، مثل ناترازی ها در بحث نظام بانکی، صندوق های بازنشستگی، انرژي و ... که تک تک مشخص شده است.

وی افزود: در این باره جلسات منظم و فراوانی با حضور کارگروه‌های دولت برگزار شد بخش‌های مختلف نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کرده و این نظرات مورد بررسی قرار گرفت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاخیر در ارائه برنامه هفتم توسعه به دلیل این بود که همه جهات در نظر گرفته شود تا یک برنامه جامع و کامل باشد. حتی نامه ای که اخیرا رییس مجلس به مقام معظم رهبری نوشتند هم در دولت بحث شد و ملاحظات لازم در این باره صورت گرفت.

 

 

 

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه