اخبار داغ

سومین اعزام ژیمناست ها هم لغو شد

تداوم بحران ایمیل در ژیمناستیک/ هت‌تریک کنسلینگ!

تداوم بحران ایمیل در ژیمناستیک/ هت‌تریک کنسلینگ!
سومین اعزام رشته ژیمناستیک در یک ماه اخیر، لغو شد تا یک فرصت این بار برای ملی‌پوشان شاخه ایروبیک از دست برود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بحران ایمیل در ژیمناستیک کماکان ادامه دارد. بعد از لغو حضور ژیمناست های ایران در رقابتهای ژیمناستیک قهرمانی آسیا و ژیمناستیک هنری جوانان قهرمانی آسیا در سنگاپور، این بار نوبت به تیم ایروبیک رسید که به دلیل مشکل ایمیل فرصت حضور در رقابتهای فارائوس کاپ در پرتغال را از دست بدهند.

مسابقات بین‌المللی فارائوس کاپ در شاخه ایروبیک ژیمناستیک قرار است طی روزهای 25 تا 28 خرداد در مصر برگزار شود؛ رویدادی که به منظور آمادگی ملی‌پوشان ایران از اهمیت بالایی برخوردار بود.

بیشتر بخوانید:

ژیمناستیک درگیر بحران ایمیل؛ اعزام بی اعزام/ نو ایمیل، نو سنت!

اردوهای تیم ملی ایروبیک به منظور شرکت در این مسابقات در شرایطی برگزار می‌شد که ملی‌پوشان امیدوار به اعزام بودند، اما این اعزام به دلایل عدم تأیید آنها از سوی فدراسیون ژیمناستیک لغو شد. این مشکل به نداشتن ایمیل بازمی گردد که کماکان محل مناقشه میان فدراسیون ژیمناستیک و رئیس قبلی زهرا اینچه درگاهی پس از انتخابات جنجالی اسفند ماه سال گذشته است. انتخاباتی که هنوز از سوی فدراسیون جهانی تایید نشده و اینچه درگاهی رئیس پیشین نیز با توجه به اتفاقات مجمع حاضر به همکاری با فدراسیون نیست.

وزارت ورزش و جوانان نیز که خود در متن این جنجال قرار داشته، سکوت کرده و اقدامی انجام نمی دهد و نتیجه این انفعال و کشمکش گریبان ژیمناست ها را گرفته که فرصت حضور در رقابتهای بین المللی را یکی پس از دیگری از دست می دهند. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه