اخبار داغ

معاون امور مجلس رئیس جمهور خبر داد؛

وزیر بازرگانی هفته آینده به مجلس معرفی می‌شود

وزیر بازرگانی هفته آینده به مجلس معرفی می‌شود
معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: وزیر بازرگانی به احتمال خیلی زیاد برای کسب رای اعتماد هفته آینده به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور با اعلام معرفی وزیر بازرگانی به مجلس اظهار داشت: وزیر بازرگانی به احتمال خیلی زیاد برای کسب رای اعتماد هفته آینده به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود. امیدواریم به زودی سه وزارتخانه صمت، جهاد کشاورزی و همچنین وزارتخانه تازه تاسیس بازرگانی وزرای خود را با رای اعتماد مجلس بشناسند و با قدرت کار خود را شروع کنند.

وی افزود: دولت سیزدهم در شرایط خیلی سخت کار را تحویل گرفته و با تمام توان برای خدمت رسانی به مردم تلاش می‌کند.

معاون امور مجلس رئیس‌ جمهور افزود : دولت سیزدهم یک روز بعد از تشکیل هیات دولت سفر استانی خود را آغاز و به خوزستان که در آن مقطع با مشکل‌های زیادی روبرو بود، سفر کرد.

وی اظهار داشت: دولت برای حل مشکل مردم در یک سال اول فعالیت خود به تمام استان ها سفر کرده است و برای نظارت بر فرآیند اجرای مصوبات سفرهای استانی دور دوم هم آغاز شد .

معاون امور مجلس رئیس جمهور ادامه داد : دولت سیزدهم بسیاری از ناترازی های عملکرد گذشته را جبران کرده و در مسیر تحول گرایی حرکت می‌کند.

وی بیان کرد: دولت در ابتدای کار خود در حوزه برق 15 هزار مگاوات ناترازی برق داشت که نیمی از این کمبود را جبران کرده است.

حسینی اضافه کرد: دولت در حوزه سیاست خارجی 436 سند و تفاهم نامه با کشورهای مختلف امضا کرده که نیمی از این سندها اقتصادی و بقیه فرهنگی و ورزشی می باشند.

وی گفت: رییس جمهور هفته آینده به چند کشور آمریکای لاتین سفر خواهد کرد و دیپلماسی فعال دولت سیزدهم تداوم خواهد داشت.

معاون امور مجلس رییس جمهور بیان کرد: دولت در حوزه آبرسانی، بهداشت و درمان اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده است و با اینکه کشور 10 سال با خشکسالی دست و پنجه نرم می‌کند ولی خدمات رسانی برای حل این مشکل ادامه دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه