اخبار داغ

یادداشت بهتاش فریبا درباره فصل نقل و انتقالات

دلال‌ها فوتبال را به گند کشیده‌اند

دلال‌ها فوتبال را به گند کشیده‌اند
بهتاش فریبا کاپیتان و مربی اسبق استقلال در یادداشتی به بررسی و تحلیل فصل نقل و انتقالات پرداخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نقل و انتقالات در فوتبال ایران همیشه یک حلقه مفقوده است که هیچکس به آن ورود نمی کند. در این بازار این باشگاه و مدیران و سرمربیان تصمیم گیرنده نیستند، بلکه نقش اصلی را دلال ها و ایجنت ها بازی می کنند. همه جای دنیا مدیریت و سرمربی برای انتخاب بازیکن وسواس به خرج می‌دهد و کار درستی را انجام می‌دهد چرا که باید به سرمایه و منافع باشگاه را در نظر گرفت و باید با بررسی تمامی جوانب بهترین تصمیم را گرفت. از طرفی هوادار صاحب و سرمایه اصلی این باشگاه است و آنها حق دارند نگران تیم محبوبشان باشند و از مدیریت باشگاه بهترین ها را بخواهند.

من بارها گفته‌ام و باز تکرار می‌کنم که حراست وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و نهادهای امنیتی به ماجرای فساد و دلال‌ها در فوتبال ورود کنند. چطور یک بازیکن لیگ دسته دوم دلال‌ها را می‌شناسد اما برخوردی با آنها صورت نمی‌گیرد. یک بار برای همیشه باید فوتبال از دست افراد ناسالم پاک شود.

اگر ما مدعی فوتبال پاک هستیم با فساد مبارزه کنیم، ایجنت رسمی داریم و آنها مشخص هستند اما دلال‌ها این فوتبال را به گند کشیده‌اند. به خدا اگر بخواهند و اراده‌ای باشد می‌توان با این دلال‌ها مبارزه کرد و باز تاکید می‌کنم که حراست وزارت ورزش ، فدراسیون فوتبال و نهادهای امنیتی باید به ماجرای فساد و دلال‌ی ورود کنند.

بهتاش فریبا – کاپیتان و مربی اسبق استقلال

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه