اخبار داغ

کوروش زارعی در گفت و گو با دانا مطرح کرد؛

اتحاد کشورهای اسلامی ریشه اسرائیل را از منطقه برمی‌چیند

اتحاد کشورهای اسلامی ریشه اسرائیل را از منطقه برمی‌چیند
مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری گفت: برای یک بار هم که شده همه کشورهای اسلامی باید با هم همصدا شوند تا ریشه این رژیم کودک کش را از منطقه برچینند.

کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره فعالیت های حوزه هنری به خصوص مرکز هنرهای نمایشی با موضوع غزه گفت: حوزه هنری در همان روزهای نخست با برپایی نمایشگاه های عکس، کارتون و کاریکاتور فورا به این عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» واکنش نشان داد تا نقشی هرچند کوچک در این عملیات رسانه ای در دفاع از مردم مظلوم فلسطین داشته باشد. نمایشگاه کاریکاتور ما با دعوت از هنرمندان و کاریکاتوریست های آمریکای جنوبی رنگ و بوی بین المللی به خود گرفته است و این نشان می دهد که موضوع فلسطین در همه رشته ها، ابعاد بین المللی به خود گرفته است. چندین شب شعر نیز برگزار شده، اما به طور اخص و در حوزه نمایش، در حال نوشتن یک نمایشنامه هستیم تا با تصویب امور مالی آن، این اثر در ۲۰ استان کشور به روی صحنه برود. علاوه بر آن در حال نگارش ۵ نمایشنامه خیابانی نیز هستیم که در صورت تکمیل توسط هنرمندان حوزه هنری سراسر کشور، حالت اجرایی به خود بگیرد.

کوروش زارعی هنرمند و کارگردان تئاتر با اشاره به اینکه همه جوامع انسانی از این ماجرا ناراحت هستند، گفت: با شنیدن اخبار جنگ غزه و کشتار کودکان و زنان بی دفاع این سرزمین، با شنیدن خبر بمباران بیمارستان ها و مدارس، بدون شک دل هر انسانی به درد می آید. سخنرانی سید حسن نصرالله تکلیف را مشخص کرد و جامعه مقاومت و اسلامی به خصوص مردم فلسطین منتظر کوچکترین اشاره بزرگان خود هستند تا مبارزه بزرگ خود را علیه رژیم صهیونیستی آغاز کنند.

وی ادامه داد: برای یک بار هم که شده همه کشورهای اسلامی باید با هم همصدا شوند تا ریشه این رژیم کودک کش را از منطقه برچینند و این ها را به همان کشورهای اروپایی که از آنجا آمده اند، کوچ دهند تا برای همیشه این غده سرطانی از منطقه پاک سازی شود و همه امیدوارند تا این بار همه کشورهای اسلامی دست به دست هم دهند تا اسرائیل را از روی زمین محو و نابود کنند.

زارعی افزود: اسرائیل یک تهدید بزرگ برای همه کشورهای منطقه است چون این کشور حافظ منافع آمریکا و شیطنت های آنها در منطقه است و اگر امت اسلامی با اتحاد خود اسرائیل را از منطقه نیست و نابود کنند، قطعا این آمریکاست که نابود خواهد شد و همه مسلمانان جهان از این شیطان بزرگ رهایی خواهند یافت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه