اخبار داغ

میثم نیلی در گفتگو با دانا مطرح کرد؛

مردم فلسطین این روزها یکپارچه صبر، استقامت، مقاومت و مبارزه اند

مردم فلسطین این روزها یکپارچه صبر، استقامت، مقاومت و مبارزه اند
مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی درخصوص جنایات رژیم صهیونیستی گفت: مردم فلسطین این روزها یکپارچه صبر، استقامت، مقاومت و مبارزه اند. اما رسانه های اسلامی و آزاده دنیا بایستی این روایت ها را به خوبی و به احسن وجه انجام دهند که نقشی مهم دراین جنگ داشته باشند.

میثم نیلی مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درخصوص جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و حمایت ناشران و نویسندگان جبهه انقلاب اسلامی از آنها گفت: ما امروز شاهد یک مظلومیتی در صحنه رسانه ای درخصوص مظلومیت مردم غزه هستیم؛ مردم فلسطین در حال مقاومت هستند و در این روزها حتی کوچکترین ناله و صدای غیرمقتدرانه ای از آنها شنیده نمی شود. مردم فلسطین این روزها یکپارچه صبر، استقامت، مقاومت و مبارزه اند. اما رسانه های اسلامی و آزاده دنیا بایستی این روایت ها را به خوبی و به احسن وجه انجام دهند که نقشی مهم دراین جنگ داشته باشند.

وی افزود: درست است که ما نقشی در این میدان و جنگ نظامی نداریم و مردم غزه به تنهایی در حال نبرد اند و آنها هستند که در حال صبوری، مبارزه و نبرد با صهیونیست ها هستند و انصافا خداوند هم یاری گر آنها بوده و خواهد بود؛ اما کار اصلی ما بیان آن مقاومت و مظلومیت و بیان واقعیات آن جنایت هاست که بایستی توسط نویسندگان و ناشران انقلابی رقم بخورد.

نیلی مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که یک استوری کوتاه و یا یک شعر و حتی داستانک کوتاه از قلم هنرمندان درباره مظلومیت مردم غزه واقعا چه تاثیری در این جنگ رسانه ای می تواند داشته باشد، گفت: ما هشت سال درگیر جنگ و دفاع مقدس بودیم اما سی و چند سال روایت گری آن روزها را داشته ایم و با این همه تولید، تازه اول راهیم. روایت های مظلومیت مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی تا سال ها کار اصلی ماست و ما تازه در ابتدای این راه بزرگ قرار داریم.

وی افزود: در ایران ما یک فاصله تاریخی و اجتماعی با مردم غزه داریم، چون بالاخره مسیر رفت و آمد در این سال ها بسته بوده اما گردهمایی هایی مانند هم صدایی نویسندگان انقلابی در حمایت از مردم غزه، اولا نشان دهنده اتحاد آنها در این باره است و ثانیا یک مسیری برای تشدید ادبیات روایی در کشورمان در موضوع فلسطین و آزادی قدس شریف است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه