اخبار داغ

مدیرعامل کانون فکری کودکان و نوجوانان در گفتگو با دانا:

مرغک کانون امروز گریان و غمگین برای کودکان غزه فریاد می‌زند

مرغک کانون امروز گریان و غمگین برای کودکان غزه فریاد می‌زند
حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: مدت هاست که دیگر شاهد نقاشی های کودکان فلسطینی نیستیم. دیگر ما لبخند این کودکان را نمی بینیم! مرغک کانون امروز با کوله باری از غم برای کودکان غزه، دارد روزها را سپری می کند.

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره جنایت های این رژیم کودک کش و برنامه های کانون درخصوص حمایت از کودکان مظلوم فلسطین گفت: امروز رویارویی حق علیه باطل است و صف آرایی این مهم بیش از پیش دیده می شود. ارمغان نظام سلطه برای مردم غزه آن چیزی هست که همه این روزها شاهد آن هستیم. امروزه صدای بشردوستانه و یا حقوق بشر توسط ناشران چگونه دیده و رسوای عالم شده است و کسانی که در این جنگ نابرابر مورد آماج حملات سهمگین قرار می گیرند، بدون شک کودکان این خطه هستند. کودکانی که در اوج مظلومیت قرار دارند و مدت هاست که دیگر شاهد نقاشی های این کودکان نیستیم. دیگر ما لبخند این کودکان را نمی بینیم! مرغک کانون امروز با کوله باری از غم برای کودکان غزه، دارد روزها را سپری می کند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های مختلف کانون در خصوص حمایت از مردم بویژه کودکان غزه گفت: ما در کانون با برپایی برنامه های مختلفی از جمله شب های شعر برای کودکان و نوجوانان و با حضور نویسندگان و شاعران، درباره این مظلومیت ها سخن گفتیم.

علامتی افزود: با همین مضمون برنامه های مختلفی در مراکز کانون های خود در استان ها داشته ایم. کتاب هایی که قبلا با این موضوع نگارش شده بود، مجددا تجدید چاپ شد و منتشر شده است و کتاب های جدیدی توسط شاعران و نویسندگان با این موضوع در حال قلم فرسایی است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: مرکز تجربیات کانون کارگاهی با عنوان طراحی پوستر برای کودکان غزه برگزار کرده است. فعالین کودک و نوجوان کانونی نیز با بیش از ۵۰۰ امضا بیانیه ای در حمایت از کودکان مظلوم فلسطینی نوشته و منتشر کردند که همه این ها از اهم برنامه های کانون در این روزها بوده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه