اخبار داغ

مدیر دبیرخانه جایزه جهانی ادبیات فلسطین در گفتگو با دانا:

هنرمندان با آثار خود باید چهره وحشی صهیونیست‌ها را برملا کنند

هنرمندان با آثار خود باید چهره وحشی صهیونیست‌ها را برملا کنند
مختار حداد گفت: نویسندگان و شاعران و هنرمندان با آثار خود می توانند تاثیر جهانی خود را در برملا کردن چهره وحشی صهیونیست ها نشان دهند.

مختار حداد مدیر دبیرخانه جایزه جهانی ادبیات فلسطین در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: پیش تر برنامه ای درخصوص حمایت ناشران و نویسندگان انقلاب اسلامی از مردم مظلوم غزه برگزار شد که این برنامه یک همکاری مشترک بین ایران و اتحادیه ادیبان در کشورهای عربی در حمایت از مردم بویژه کودکان غزه بود. این برنامه همزمان در ۲۰ پایتخت برگزار شد تا همه، هم صدا جنایات رژیم صهیونیستی را فریاد زنند.

حداد در ادامه گفت: یکی از مهمترین بخش های این نبرد «طوفان الاثصی»، جنگ روایت هاست که در این جنگ، جبهه مقاومت تا این لحظه موفق عمل کرده به این دلیل که صهیونیست ها تمامی رسانه های غربی را پای کار آوردند  و با استفاده از تمامی ابزارهایی که مد نظر داشتند، نتوانستند روایت خود را غالب کنند و برعکس این روایت مردم آزادی خواه و جبهه مقاومت است که چهره غالب به خود گرفته است.

مدیر دبیرخانه جایزه جهانی ادبیات فلسطین افزود: ما باید از این فرصت بهترین استفاده را ببریم چون هر اتفاقی که در غزه و فلسطین می افتد، حاوی صدها روایت است و این پتانسیل را دارد که درباره آنها صدها ساعت فیلم و رمان و شعر نوشته شود و این روایت ها در دنیا پخش و منتشر می شود و باعث ماندگاری این حادثه بزرگ و قهرمانی ملت مظلوم فلسطین خواهد شد.

حداد افزود: نویسندگان و شاعران و هنرمندان قطعا با قلمشان، با شعرهایشان، با تولید فیلم، سریال، کلیپ و هرآنچه که از دستشان بربیاید، می توانند تاثیر جهانی خود را در برملا کردن چهره وحشی صهیونیست ها نشان دهند.  

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه