اخبار داغ

به مناسبت روز دانشجو در گفتگو با دانا؛

«فرزندان ایران» خون اهدا می کنند

«فرزندان ایران» خون اهدا می کنند
پویش فرزندان ایران با هدف اهدای خون دانشجویان و به مناسبت روز دانشجو در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 معاون اجتماعی سازمان انتقال خون ایران در گفتگو با دانا ضمن اعلام این مطلب گفت: پویش اهدای خون فرزندان ایران با توجه به لزوم ترویج فرهنگ اهدای خون در میان جوانان و فراهم آوردن شرایط مناسب برای حضور نسل جدید اهدا کنندگان، برنامه ریزی شده است. 

دکتر فردین بلوچی افزود: تاکنون برنامه های ترویجی و فرهنگی متنوعی با هدف تشویق جوانان به اهدای خون برگزار شده است و این پویش هم به مناسبت روز دانشجو، با شعار «همدلی دانشجویان سراسر کشور برای اهدای خون» بیش از همه این جوانان مشارکت جو را مد نظر قرار داده است. 

وی افزود: استفاده از ظرفیت بی بدیل دانشگاهها به عنوان خاستگاه فرهنگی در جامعه یکی از مهمترین راهبردهای پویش فرزندان ایران است و تبیین ضرورت و حیات بخش بودن مسئله اهدای خون برای نسل جوان را در دستور کار قرار داده است. 

معاون اجتماعی سازمان انتقال خون با تاکید بر اهمیت افزایش مشارکت جوانان و بانوان در امر مهم اهدای خون گفت: دانشجویان و دانشگاهیان بخش پویای جامعه هستند که می توانند با آگاهی و رفتار نجات بخش خود سایر افراد جامعه را نیز تحت تاثیر قرار دهند. 

دکتر بلوچی افزود: در این پویش با هماهنگی جهاد دانشگاهی، بسیج دانشجویی، اساتید و دست اندرکاران دانشگاه، برای غنای هرچه بیشتر و موثر برگزار شدن این حرکت همدلانه تلاش خواهد شد.
 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه