اخبار داغ

صدرالحسینی در گفتگو با دانا مطرح کرد؛

مقاومت یمن؛ ترمیم ستون اقتصادی رژیم صهیونیستی را به چالش کشید

مقاومت یمن؛ ترمیم ستون اقتصادی رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: آمریکا و انگلیس برای افزایش کمک‌های خود به رژیم صهیونیستی با حملاتی به نقاط یمن سعی در ترمیم ستون فقرات اقتصادی آسیب دیده‌ی رژیم را دارند.

سیدرضا صدرالحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا با بیان اینکه یکی از مهمترین حامیان رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه آمریکا و ناتو بوده است، اظهار داشت: در این راستا نه تنها در حوزه‌ مسائل نظامی بلکه در حوزه‌ی مسائل اقتصادی نیز تا آنجایی که برای این کشورها ممکن بود، حمایت‌های اقتصادی خود را با دست و دلبازی خاص تقدیم به رژیم صهیونیستی برای تداوم کشتار انجام دادند.

وی افزود: اتفاق بسیار مهم و اساسی که در این رابطه افتاد، حضور شجاعانه مقاومت یمن برای حمایت از مردم غزه بود که با اقدامات خود در زمینه ضربات به ستون اقتصادی رژیم صهیونیستی، توانست تا حد زیادی کمک‌های اقتصادی ناتو به این رژیم را تحت تاثیر قرار دهد.

این کارشناس مسائل غرب آسیا بیان کرد: تعطیلی بعضی از بنادر رژیم صهیونیستی و آسیب جدی به کشتی‌های تجاری که از بنادر رژیم کالا حمل می کرد و یا کالاهایی که به سمت بنادر رژیم می‌رفت، تاثیرات قابل توجهی در شکنندگی اقتصادی رژیم صهیونیستی گذاشته تا جایی که برخی از بنادر این رژیم تعطیل و فشار اقتصادی قابل توجهی نیز به مقامات رژیم صهیونیستی وارد شده است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای افزایش کمک‌ها به رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: آمریکا و انگلیس برای افزایش کمک‌های خود به رژیم صهیونیستی با حملاتی به نقاط یمن سعی در ترمیم ستون فقرات اقتصادی آسیب دیده‌ی رژیم را دارند.

صدرالحسینی گفت: با توجه به عزم و اراده مردم یمن در حمایت از مردم غزه مجددا مشاهده می شود که کشتی‌های تجاری به سمت رژیم صهیونیستی مورد آسیب قرار گرفته و به نظر میرسد که این تصمیم مردم یمن تا رفع محاصره مردم غزه و آتش‌ بس ادامه خواهد یافت.

خبرنگار : فاطمه میرزاآقایی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه