اخبار داغ

در گفت و گو با مسئول واحد هنر و سرگرمی حوزه هنری کودک و نوجوان مطرح شد؛

برگزاری پویش کتابخوانی «ملک سلیمان» به همت حوزه هنری

برگزاری پویش کتابخوانی «ملک سلیمان» به همت حوزه هنری
مسعود مهراد مسئول واحد هنر و سرگرمی حوزه هنری کودک و نوجوان درباره جزئیات برگزاری پویش «ملک سلیمان» به بهانه گرامیداشت شهدای کرمان و شهید حاج قاسم سلیمانی توضیحاتی ارائه داد.

مسعود مهراد مسئول واحد هنر و سرگرمی حوزه هنری کودک و نوجوان در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره پویش «ملک سلیمان» گفت: پویش کتاب‌خوانی، داستان‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی «ملک سلیمان» با محوریت کتاب‌های «من قاسم سلیمانی‌ام» نوشته مصطفی شاهکرم و «آورتین» نوشته بهزاد دانشگر به همت حوزه هنری کودک و نوجوان با مشارکت مرکز رسانه‌ کتاب «پنج و هفت» و نهاد کتابخانه‌های عمومی آغاز شده است.

وی افزود: این پویش به مناسبت گرامیداشت شهدای کرمان و شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت این دو کتابی که عرض کردم آغاز شده است و نمایشنامه‌نویسی و نحوه نگارش آن در این پویش به دو شکل صوتی و تصویری صورت می‌گیرد.

مهراد درخصوص جوایز این پویش گفت: جوایز نقدی و غیرنقدی پویش «ملک سلیمان» ۵۵ میلیون تومان است که جایزه‌ی ۵میلیون تومانی نقدی این پویش متعلق به موفق‌ترین هنرجویان بخش کنشگری پویش ملک سلیمان است. جایزه نقدی بهترین داستان‌ دو میلیون و پانصد هزارتومان، جایزه نقدی بهترین نمایشنامه و پادکست صوتی مبلغ دو میلیون تومان و جایزه نقدی بهترین نقد ادبی پانصد هزارتومان است.

مسئول واحد هنر و سرگرمی حوزه هنری کودک و نوجوان درباره نحوه شرکت در این پویش گفت: علاقه‌مندان پس از مطالعه‌ی حداقل یکی از ۲ کتاب موردنظر می توانند از طریق سایت کتاب‌بازی به نشانی اینترنتی https://ketabbaazi.ir/Games و سکوی شاد جهت شرکت و اطلاع از شیوه‌نامه اقدام کنند.

وی افزود:«کتاب بازی» بستری برای برگزاری پویش‌های کتاب‌خوانی و داستان‌نویسی، مبتنی بر گیمیفیکیشن است و در کنار بازی سعی در کنشگر ساختن مخاطب، معرفی کتاب‌ها و ناشران تخصصی کودک و نوجوان دارد.

مهراد در پایان در رابطه با «کتاب‌بازی» گفت: برگزاری پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌های چریکی» و پویش کتاب‌خوانی «زنگ تفریح» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس با محوریت سه کتاب کودکستان آقا مرسل، قاطر غنیمتی و گردان بلدرچین‌ها با بیش از ۵۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی و غیرنقدی در کارنامه‌ این سایت قرار دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه