اخبار داغ

سردار سلیمانی:

پایگاه‌های بسیج به عنوان یک مجموعه راهبردی و عملیاتی در حال نقش آفرینی هستند

پایگاه‌های بسیج به عنوان یک مجموعه راهبردی و عملیاتی در حال نقش آفرینی هستند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین رونمایی از نشان واره نمایشگاه و جشنواره سراسری پایگاه های مقاومت بسیج اسوه گفت: پایگاه های مقاومت بسیج نقش اصلی و محوری در همه دوران ها از خود نشان داده اند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیین رونمایی از نشان واره نمایشگاه و جشنواره سراسری پایگاه های مقاومت بسیج اسوه (بچه های حاج قاسم) امروز سه شنبه ۲۶ دی ماه در محل حوزه ریاست سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تبریک ایام ماه رجب، دو عملیات مهم شب گذشته سپاه پاسداران را بر ملت ایران تبریک عرض کرد و گفت: اولین حمله مربوط به مقر پشتیبانی داعش در سوریه که مکانی برای تدارکات تروریست های داعشی در آنجا بود، در عملیاتی بسیار دقیق و سنگین موشکی منهدم شد. حمله به یکی از مراکز مهم موساد در اقلیم کردستان عراق که یکی از اصلی ترین عوامل موساد در غرب آسیا که در پوشش یک بازرگان فعالیت های موساد را پشتیبانی می کرد، به هلاکت رسید.

در ادامه سردار سلیمانی گفت: در گام دوم انقلاب، بسیج به عنوان تشکیلات اصلی انقلاب توانسته به عنوان الگویی موفق عمل کند به نحوی که در سراسر جهان اسلام و کشورهای غیر اسلامی امروزه این الگوگیری از بسیج مورد توجه قرار گرفته و هسته های مقاومت شکل گرفته است. این کشورها با الگو گرفتن از بسیج دارند تمرین می کنند که به بازوها و توانمندی های مردمی تکیه کنند.

وی ادامه داد: بسیج در دوران تثبیت انقلاب و در دوران دفاع مقدس به میدان آمد و امروز هم در موضوعات مختلف فرهنگی، رسانه، جهاد اقتصادی، محرومیت زدایی، سازندگی و در همه موضوعات امروزه بسیج توانسته در خدمت ملت ایران نقش آفرینی کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه پایگاه های مقاومت بسیج نقش اصلی و محوری در همه این دوران ها از خود نشان داده اند، افزود: پایگاه های بسیج به عنوان یک مجموعه راهبردی و عملیاتی در موضوعات مختلف نقش آفرینی می کنند. در چند سالاخیر به ویژه در دوران کرونا بسیجیان عزیز چراغ پایگاه ها را روشن نگه داشته و همه ظرفیت خود را در خدمت رسانی به مردم ایفا کردند. بعد از کرونا نیز این پایگاه ها در مناسبت های مختلف ایفای نقش کرده اند تا بازویی برای تحقق گام دوم انقلاب باشند.

وی ادامه داد: هر ساله تعدادی از این پایگاه ها به رسم یادگاری که از شهید حجازی مانده، به نمایندگی از بسیاری پایگاه ها، نمایشگاهی دایر می کنند تا همه مردم از خدمات آنها بیشتر آگاه شوند؛ امسال نیز در آستانه بهمن ماه، این نمایشگاه دایر می شود و پایگاه های اسون در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

در پایان این جلسه، سردار سلیمانی به همراه سردار معروفی از پوستر این جشنواره رونمایی کردند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه