اخبار داغ

در گفتگو با دانا مطرح شد؛

دستاوردهای انقلاب اسلامی| ارائه خدمات آموزشی و تربیتی رایگان به دانش‌ آموزان حاشیه شهر

دستاوردهای انقلاب اسلامی| ارائه خدمات آموزشی و تربیتی رایگان به دانش‌ آموزان حاشیه شهر
امیر رضا بابک جوان ۲۴ ساله دانشجوی رشته پزشکی در دانشگاه آزاد مشهد می باشد، از حدود ۶ سال پیش اقدام به تاسیس یک گروه جهادی نموده که در آن گروه جهادی خدمات آموزشی و تربیتی رایگان ادامه میدهد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر رضا بابک جوان ۲۴ ساله دانشجوی رشته پزشکی در دانشگاه آزاد مشهد می باشد، از حدود ۶ سال پیش اقدام به تاسیس یک گروه جهادی نموده که از دی ماه سال ۹۶ به صورت سالیانه حدود ۳۰ هزار دانش آموز حاشیه شهر مشهد را پایش نموده اند و امسال نیز حدود ۵۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر در مقاطع سنی مختلف را در این گروه جذب و تثبیت کرده اند. از جمله موارد اجرایی این گروه میتوان به ارائه خدمات آموزشی کامل و رایگان برای اعضای مجموعه اشاره کرد.

اعضای اجرایی این گروه جهادی را نیز ۳۰۰ نخبه دانشجویی از سراسر کشور که در مشهد مشغول به تحصیل می باشند، تشکیل می دهند. از جمله نکات مثبت حرکت جهادی تحت مدیریت امیر رضا بابک را نیز می توان به قبولی ۳۰ الی ۴۰ نفر از اعضای تحت آموزش این مجموعه در کنکور امسال و در دانشگاه های مطرح کشور بیان نمود.

در ادامه این جوان ۲۴ ساله در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا هدف از تاسیس این گروه را تبعیض آموزشی که وجود داشت بیان کرد و گفت: در راستای این دغدغه و در جهت برقراری عدالت آموزش تصمیم گرفیتم که این مجمع را تاسیس کنیم و همچنین جامعه‌ نخبگانی از مسایل مردم و مسایل جامعه خیلی دور شده و فاصله گرفته در جهت اینکه بشود قشر نخبگانی و دانشجویی ما دغدغه مند شوند و بیایند خود را با مسائل جامعه و مردم درگیر کنند و برن دنبال راهکار این تشکیلات راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه در این گروه جهادی خدمات آموزشی و تربیتی رایگان ادامه میدیم، گفت: به دانش‌آموزان مستعد حاشیه شهر، خدمات آموزشی مثل کلاس های درسی، اهدای کتاب تحصیلی، مشاوره تحصیلی و برگزاری آزمون و... ارائه می شود که خدمات تربیتی ما برای دانش‌آموزان شامل جلسات بحث و گفتگوی هفتگی، اردوهای تفریحی، سالن‌های فوتسال، استخر، اردوهای زیارتی، راهیان نور، اربعین، اردوگاه های جهادی و ...  است.

امیر رضا بابک در پایان با بیان اینکه باید الگوهای موفقی وجود داشته باشد تا از آنها ایده بگیریم، گفت: یکی از آنها گسترش کارمان در شهرهای مختلف است. در واقع برنامه ما در آینده گسترش ارایه الگوی رقیب برای اصلاح حاکمیت است، همان گونه که در الگوی حلقه های میانی مقام معظم رهبری تعریف می کنند و میگویند مجموعه های مردمی و نخبگانی باید وارد میدان شوند و الگو ارائه دهند تا حاکمیت اصلاح شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه