اخبار داغ

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: 

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج؛ تربیت‌کننده کنشگران فضای مجازی

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج؛ تربیت‌کننده کنشگران فضای مجازی
رضامراد صحرایی گفت : چنین رویداد‌هایی می‌تواند تعداد زیادی کنشگر با توانایی‌های ویژه جهت فعالیت در فضای مجازی تربیت کند و در ارتقای سطح دانش فرزندان این مرز و بوم و توانمندی‌های آنان تاثیر بسزایی داشته باشد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پروش گفت:امروز فضای مجازی یک فضای کاملا تخصصی است؛ کنشگران به دانش ویژه خودشان نیاز دارند؛ چنین رویداد‌هایی می‌تواند تعداد زیادی کنشگر با توانایی‌های ویژه جهت فعالیت در فضای مجازی تربیت کند و در ارتقای سطح دانش فرزندان این مرز و بوم و توانمندی‌های آنان تاثیر بسزایی داشته باشد.   

وی اظهارکرد : یکی از مسائلی که در حوزه فضای مجازی مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب بوده بحث تولید محتوا است؛ تولید محتوا در فضای مجازی به مثابه دستورکار در فضای حقیقی است، چون این رویداد نقطه هدف خودش را در فضای مجازی می‌بیند که به نظرم بسیار امیدآفرین است. 

وزیر آموزش و پروش افزود:  استعداد افرادی که در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به رقابت می‌پردازند شکوفا می‌شود که این به خودی خود می‌تواند آنان را وارد عرصه دیگر استعدادیابی کند.   

صحرایی عنوان کرد: استمرار این رویداد‌ها لازم و ضروری است؛ به همین منظور مشابه این کار را ما در آموزش و پرورش انجام می‌دهیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه