اخبار داغ

حمید رسایی در گفتگو با دانا:

مهمترین شعار مجلس دوزادهم باید مبارزه با فقر، فساد و تبعیض باشد/ مردم به دنبال تغییر حول ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

مهمترین شعار مجلس دوزادهم باید مبارزه با فقر، فساد و تبعیض باشد/ مردم به دنبال تغییر حول ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
منتخب مردم تهران در دوازدهمین دوره مجلس گفت: مهمترین شعار مجلس آینده باید مبارزه با فقر، فساد و تبعیض باشد، برای مبارزه با فقر، فساد و تبعیض مجلس باید ابتدا خودش نشان دهد که با مسائل فقر و محرومیت آشناست.

حجت الاسلام والمسلمین حمید رسایی، منتخب مردم تهران در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به اهمیت تلاش برای ترمیم و نظارت بر مشکلات اساسی و روزمره مردم اشاره کرد و اظهار داشت: طبیعتاً من نیز همانند سایر نمایندگان دیگر یکی از ۲۹۰ نفر در فضای آینده‌ مجلس هستم که تلاش خواهیم کرد تا روند ترمیمی و نظارتی خودمان را بر مشکلات اصلی و روزمره مردم متمرکز کنیم.

وی با تاکید بر اینکه به نظرم، مهمترین شعار مجلس آینده باید مبارزه با فقر، فساد و تبعیض باشد، افزود: برای مبارزه با فقر، فساد و تبعیض، مجلس باید ابتدا خودش نشان دهد که با مسائل فقر و محرومیت آشناست و متوجه نیازهای این قشر اجتماعی می‌باشد.

منتخب مردم تهران در دوازدهمین دوره مجلس با اشاره به سخنان حضرت امام (ره) در این باره، تصریح کرد: امام رحمت الله علیه فرمودنده اند تا وقتی کسی احساس نکند که فقر معنایش چی است، نمی تواند به فکر مستمندان باشد.

مجلس دوازدهم باید اراده‌ی قوی برای مبارزه با فساد از خود نشان دهد

وی با تاکید بر اینکه مجلس باید به سمت ارائه یک چهره‌ی ضد فساد حرکت کند، گفت: مجلس دوازدهم باید اراده‌ی قوی برای مبارزه با فساد از خود نشان دهد، همچنین، باید برای کاهش تبعیض و مبارزه با آن، تلاش کند.

حجت الاسلام رسایی با بیان اینکه در انتخابات آینده، ما باید این پیام و سیگنال را به جامعه منتقل کنیم که اقتصاد و تبعیض مسائل بسیار مهمی برای ما هستند، عنوان کرد: اگر ما بتوانیم این اهداف را به خوبی پیگیری کنیم، احتمالاً بخشی از مردم که در انتخابات اسفند پای صندوق رای نرفته‌اند یا اگر رفته‌اند، رای‌های معنی‌داری داده‌اند را در انتخابات آینده مجددا برمی‌گردانیم، اما در صورت ادامه مسیر قبلی، ممکن است وضعیت در انتخابات بعدی بدتر شود. بنابراین، لازم است که پیام تغییر دریافت و به مردم منتقل شود.

مردم به دنبال تغییر، حول ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

وی با اشاره به اینکه مردم به دنبال تغییر، حول ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند، خاطر نشان کرد: مردم ناراضی از عدم پیروی نمایندگان از ارزش‌های اساسی انقلاب هستند و انتظار دارند که نمایندگان به این ارزش‌ها پایبند باشند. ما باید به مردم این پیام را بدهیم که ارزش‌های دینی، مذهبی و ملی برای ما بسیار مهم هستند و تلاش کنیم تا مجلس دوزادهم  جهت‌گیری‌های درست مجلس یازدهم را ادامه دهد.

منتخب مردم تهران در دوازدهمین دوره مجلس در پایان گفت: همچنین لازم است برخی از تصمیمات یا اتفاقاتی که به نوعی به چهره‌ی مجلس یازدهم لطمه زد، دیگر تکرار نشوند و مردم احساس کنند که نمایندگان مجلس جدید از ابتدا به این مسیر پایبند هستند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه