اخبار داغ

اوجی در حاشیه جلسه هیأت دولت:

مشکلی در تأمین بنزین تعطیلات نوروزی نداریم

مشکلی در تأمین بنزین تعطیلات نوروزی نداریم
وزیر نفت با تاکید بر اینکه مشکلی در تأمین بنزین تعطیلات نوروزی نداریم، گفت: استفاده از کارت جایگاه در تمامی جایگاه‌ها الزامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «جواد اوجی» وزیر نفت امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مواضع ایران در نشست سران کشورهای صادرکننده گاز اظهار کرد: بسیاری از کشورهای عضو، خوشبختانه از مواضع ما حمایت کردند؛ اینکه سیاسی‌کاری شود و کشورهای صادرکننده گاز را ظالمانه تحریم کنند، در واقع به قشری که نیاز به نفت و گاز دارند ظلم می‌شود.

وی افزود: هم ما و هم بسیاری از اعضای گاز با این موضوع موافق بودند و یکی از دلایلی که قیمت جهانی نفت و گاز تثبیت نمی‌شود، همین بحث‌های سیاسی است.

وزیر نفت با بیان اینکه ذخایر خوبی برای تأمین بنزین ایام مسافرتی داریم گفت: چند روزی است که بحث سفرها را با توجه به مصرف بنزین رصد می‌کنیم؛ میانگین مصرف بنزین ما حدود ۱۱۴ تا ۱۱۵ میلیون لیتر در روز بود اما این روزها به ۱۲۳ میلیون لیتر رسیده که نشان می‌دهد، سفرهای نوروزی آغاز شده است.

اوجی ادامه داد: وزارت نفت برای تمام ۴ هزار و ۴۰۰ جایگاه سوخت در سراسر کشور و همچنین تأمین بنزین برای تمام هموطنان عزیز در ایام نوروز، زمینه‌های خوبی را تدارک دیده است و از این بابت، مشکلی نداریم.

وزیر نفت گفت: تمام جایگاه‌داران برای تأمین بنزین موظف هستند و همکاران در شرکت پخش، رصد می‌کنند و بازرسی‌ها از ۱۵ اسفند شروع شده است؛ ضمن آنکه استفاده از کارت جایگاه در تمامی جایگاه‌ها الزامی است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه