اخبار داغ

در پاسداشت مقاومت مردم غزه

نخستین جشنواره بین المللی شعر عربی «طوفان القوافی» فراخوان داد

نخستین جشنواره بین المللی شعر عربی «طوفان القوافی» فراخوان داد
جشنواره بین المللی شعر عربی که با همکاری مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق برگزار می شود فراخوان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جشنواره بین المللی شعر عربی که با همکاری مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق برگزار می شود فراخوان داد.

این جشنواره شعر که در پاسداشت مقاومت مردم فلسطین برگزار می شود در موضوعات و محورهای شهدای مقاومت، قهرمانان نبرد طوفان الاقصی، بازندگان، میدان نبرد و روایت عکس و در همه قالب های شعر عربی فصیح و عامیانه برگزار می شود.

در فراخوان این جشنواره از شهیدان صالح العاروري، شهید وسام الطويل، شهيد أبو تقوى السعيدي، شهيد خبرنگار و هنرمند علي نسمان، شهيد زن فلسطینی جميلة الشنطي، شهيد کودک ريم علي بدوان معروف به (روح الروح)، شهيد فعال اجتماعی محمد فائز الحسني و همچنین از میان قهرمانان نبرد طوفان الاقصی به يحيى السنوار، محمد الضيف، بدر الدين الحوثي، سيدحسن نصرالله و چهره رسانه ای وائل دحدوح و همچنین به قوت ایمان در میان مردم غزه و امیدشان به آینده اشاره شده است.

همچنین در بخش بازندگان به بایدن به عنوان بازنده ای حامی بازنده ای دیگر، نتانیاهو آخرین نفس های شیطان، مهاجرت معکوس و خالی شدن شهرک ها و شکست سربازان، افسران و سلاح دشمن اشاره شده است و در بخش میدان نبرد به فتوحات میدانی مجاهدان، جمله به بیمارستان ها و مدارس، و تخریب منازل و حمله به آوارگان در اردوگاه اشاره شده است.

جایزه برتر این جشنواره نیز 1.5 میلیون دینار عراقی تعیین شده و در دو بخش شعر فصیح و مردمی سه جایزه جداگانه تقدیم خواهد شد.

علاقمندان به مشارکت در این جشنواره و مسابقه می توانند آثار خود را تا 20 ماه مبارک رمضان به آدرس ایمیل daftaresher.h@gmali.com ارسال نمایند.

متن کامل فراخوان نیز در لینک زیر قابل مشاهده است:  https://zil.ink/tofanalgawafi

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه