اخبار داغ

نماینده مردم تویسرکان در مجلس:

رفع معضل تورم و مشکلات اقتصادی جزو اولویت دولت باشد

رفع معضل تورم و مشکلات اقتصادی جزو اولویت دولت باشد
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با تورم و حل مشکلات اقتصادی مردم باید از اولویت‌های اصلی دولت باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی مفتح در خصوص ضرورت عمل به شعار سال اظهارداشت: راه‌های مختلفی برای کاهش تورم وجود دارد که دولت با تمرکز بر آن‌ها اقدامات خوبی را می‌تواند انجام دهد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه کاهش تورم وظیفه دولت است که باید برنامه‌ریزی مناسبی را در این زمینه داشته باشد، گفت: نیک می‌دانیم که تورم بالا تاثیرات منفی را بر مردم جامعه دارد که عدم کنترل آن اثرات منفی می‌تواند در برداشته باشد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به سخنان وزیر اقتصاد از اینکه از کاهش تورم در کشور خبرداده است؛ افزود: سخنان وزیر اقتصاد امیدوارکننده است و مردم منتظرند که این اتفاق خوب را در سفره زندگی خود لمس کنند.

وی یادآور شد: اکنون شاهد تورم بالا در کشور هستیم که امیدواریم وزیر اقتصاد تدابیر لازم را برای کاهش آن داشته باشد.

مفتح در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه درآمد کارمندان و کارگران به هیچ عنوان هم‌خوانی با تورم ندارد، افزود: لازم است مراجع تصمیم‌گیر موضوع درآمد کارمندان و کارگران را نسبت به تورم بالایی که داریم بازبینی کنند.

نماینده مردم تویسرکمبارزه با تورم و حل مشکلات اقتصادی مردم باید از اولویت‌های اصلی دولت باشد، معتقدم استفاده از ایده‌های کارشناسان اقتصادی در کاهش تورم و رفع مشکلات اقتصادی مردم بی تاثیر نیست. ان در مجلس شورای اسلامی در سوالی مبنی بر اینکه دولت چقدر توانسته است در کاهش تورم قدم بردارد، گفت: ما نمی‌گوییم دولت تلاشی نکرده است باید دید این تلاش‌ها چقدر موفق بوده است.

انتهای پیام//ح. ع

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه