اخبار داغ

صولت مرتضوی در گفتگو با دانا مطرح کرد؛

عزم و اراده جدی؛ پیش نیاز تحقق شعار سال/ بهترین مولفه برای مردمی سازی، توسعه تعاونی ها است

عزم و اراده جدی؛ پیش نیاز تحقق شعار سال/ بهترین مولفه برای مردمی سازی، توسعه تعاونی ها است
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه عزم و اراده جدی پیش نیاز تحقق شعار سال 1403 است، گفت: برای جهش تولید در حوزه‌ی معاونت اقتصادی ما کارگروه‌های متنوعی تشکیل شده است.

صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با تاکید بر اینکه عزم و اراده جدی پیش نیاز تحقق شعار سال 1403 است، اظهار کرد: خوشبختانه در سال 1402 با توجه به وظیفه ای که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به رشد تولید داشتیم اقدامات خوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برنامه این وزارتخانه در سال 1403 در دو حوزه جهش تولید و حوزه‌ی مردم سازی است، گفت: برای جهش تولید در حوزه‌ی معاونت اقتصادی ما کارگروه‌های متنوعی تشکیل شده است و برنامه هایی که در این باره داریم را تقدیم خواهیم کرد.

بهترین مولفه برای مردمی سازی، توسعه تعاونی ها است

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: در حوزه‌ی مردمی سازی نیز ما معتقد هستیم بهترین مولفه برای مردمی سازی، توسعه تعاونی ها است، که حوزه معاونت تعاونی ما برنامه‌های مناسبی را در دست تدوین دارد که امیدواریم سریع‌تر ابلاغ شود تا بتوانیم شعار جهش تولید که مورد نظر مقام معظم رهبری است را عملیاتی کنیم.

گفتنی است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند و خاطر نشان کردند: جهش در تولید بدون حضور مردم در اقتصاد و عرصه تولید امکان‌پذیر نیست، باید موانع حضور مردم در بخش تولید برطرف شود و ظرفیت‌های بزرگ مردمی فعال شوند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه