اخبار داغ

جبلی در گفتگو با دانا مطرح کرد؛

رسانه ملی آماده به تصویر کشیدن شکوه روز قدس/ تولید فیلم‌های مقاومتی در حمایت از فلسطین

رسانه ملی آماده به تصویر کشیدن شکوه روز قدس/ تولید فیلم‌های مقاومتی در حمایت از فلسطین
رئیس سازمان صداوسیما گفت: در تهران و هم در شهرهای بزرگ و روستا همکاران ما آماده به تصویر کشیدن شکوه مردمی در روز قدس هستند.

«پیمان جبلی» رئیس سازمان صداوسیما در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه توجه به مسئله فلسطین در قالب برنامه‌ها، برنامه‌های کوتاه، نماهنگ‌ها و برنامه‌های تحلیلی در دستور کار همکاران ما بود، اظهار کرد: هفته‌ اول نوروز به دلیل فضای خاص نوروزی حجم این برنامه ها کمتر بود، اما در هفته دوم و در ایام منتهی به روز قدس شاهد پخش برنامه های تحلیلی و سیاسی و هم هماهنگ‌ها و داده‌نما یا اینفوگرافی بودیم که هدف از آنها در نهایت این است که شور و نشاط و اشتیاق مردم برای حمایت از فلسطین و از طرف دیگه نشان دادن نفرت و خشمشان از رژیم صهیونیستی را به خوبی بتوانیم به قاب تصویر بکشیم.

وی افزود: طراحی و برنامه‌ریزی‌هایی که شده برای پوشش مراسم روز قدس در گستره روستاها، شهرها و شهرستان‌ها همکارانمان انجام دادند و در تهران و هم در شهرهای بزرگ و روستا همکاران ما آماده به تصویر کشیدن این شکوه مردمی در روز قدس هستند.

رئیس سازمان صداوسیما گفت: امیدواریم بتوانیم به وظیفه مان در به تصویر کشیدن این حضور پرشکوه مردمی که امسال همزمان شده با جنایات هولناک رژیم صهیونیستی به خوبی عمل کنیم.

ساخت و تولید چندین فیلم در حوزه مقاومت مردم فلسطین در خارج از ایران

جبلی همچنین در خصوص ساخت و تولید فیلم در حوزه مقاومت مردم فلسطین گفت: در خصوص مسئله فلسطین و مقاومت مردم فلسطین و جنایت رژیم صهیونیستی طرح‌هایی وجود دارد و بعضی از فیلمنامه‌ها در دست بررسی است. چند کار نیز در خارج از ایران در حال تولید هست که هنوز نهایی نشده است، اما اینها کافی نیست و ما در این باره فراخوان دادیم امیدواریم که بتوانیم در سال‌های آینده مجموعه‌های ارزشمند نمایشی را با این موضوع تولید نماییم.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه