اخبار داغ

آماده باش دستگاه های امدادی؛

برنامه های هلال احمر و اورژانس برای پوشش امدادی راهپیمایی روز قدس

برنامه های هلال احمر و اورژانس برای پوشش امدادی راهپیمایی روز قدس
جمعیت هلال احمر با بکارگیری تمامی ظرفیت ها، آماده پوشش امدادی راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هلال احمر با به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها، آماده پوشش امدادی راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور است.

بر همین اساس ۳۱ تیم واکنش سریع در ۳۱ استان کشور آماده خدمت رسانی هستند که در کنار این تیم‌های واکنش سریع، ۱۷۰۹ تیم عملیاتی نیز در طول مسیرهای راهپیمایی مستقر خواهند بود.

همچنین ۱۰۶۲ آمبولانس، ۴۵۶ خودروی نجات، ۱۹ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۶۰۲ دستگاه موتورلانس و ۱۸ فروند بالگرد، در این عملیات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۸۵۴۵ نیروی هلال احمر مجموعاً در این عملیات مشارکت خواهند کرد.

تمهیدات اورژانس تهران برای راهپیمایی روز قدس

اسماعیل فراهانی، معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان تهران، با اشاره به جزئیات حضور ناوگان سازمان اورژانس استان تهران در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: این سازمان همچون سال‌های گذشته در کنار سایر ارگان‌ها، مجموعه‌ای از ناوگان‌های آمبولانس‌های خود را برای خدمت رسانی به ملت همیشه در صحنه و اجرای هرچه باشکوه‌تر این مراسم آماده کرده است.

وی در مورد تمهیدات راهپیمایی روز قدس افزود: ضمن آماده باش مرکز هدایت عملیات بحران (EOC) و مرکز ارتباطات (دیسپچ) سازمان اورژانس استان تهران نیروهای اورژانس در قالب ۳۰ دستگاه آمبولانس، ۳ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۶ دستگاه موتورلانس در این مراسم حضور دارند.

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به هماهنگی با مراکز درمانی تهران بیان داشت: نیروهای اورژانس در مسیرهای اعلام شده از ۶ صبح جمعه تا پایان راهپیمایی حضور خواهند داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه