اخبار داغ

در میکسدزون پرسپولیس - ملوان؛

ترابی: نیاز شدیدی به این 3 امتیاز داشتیم/ گولسیانی: چالش بزرگی با استقلال در مسیر قهرمانی داریم

ترابی: نیاز شدیدی به این 3 امتیاز داشتیم/ گولسیانی: چالش بزرگی با استقلال در مسیر قهرمانی داریم
بازیکنان پرسپولیس در میکسدزون بازی ملوان حاضر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آخرین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر پرسپولیس در تهران برابر ملوان با یک گل به پیروزی رسید.

در پایان این بازی بازیکنان و کادر سرخ ها صحبت کردند.

گولسیانی: چالش بزرگی با استقلال در مسیر قهرمانی داریم

گئورگی گولسیانی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان اظهار کرد: بازی خیلی سختی با ملوان بود. البته که توانستیم این حریف آماده را کنترل کنیم. ما موقعیت‌های خیلی خوب گلزنی روی دروازه ملوان ایجاد کردیم. می شد گل‌های بیشتری بزنیم ولی مهم این است که سه امتیاز را گرفتیم. ملوان تیم فوق‌العاد‌ه و بسیار خوبی است. فکر می‌کنم نتیجه‌ای که از این حریف آماده گرفتیم به ما در کسب قهرمانی کمک می‌کند. 

وی در خصوص رقابت با استقلال در مسیر قهرمانی عنوان کرد: چالش بزرگی با استقلال در مسیر قهرمانی داریم. آنها بازی خود را بردند و به نظرم تیم خوبی هستند. تیم ما بهتر خواهد شد چون حداکثر امتیاز را از هر بازی می‌خواهد. لیگ ایران سخت است و خوشحالم که در مسیر قهرمانی سه امتیاز دیگر گرفتیم و برای ماندن در کورس به امتیازات کامل همه بازی‌ها نیاز داریم. یک هیچ، یک هیچ ، نتایج بازی‌ها خیلی به هم نزدیک است. برای دست یافتن به گل خیلی کار سخت است. تشکر می‌کنم از هواداران که با حضور خود در ورزشگاه از تیم حمایت کردند. 

مدافع گرجستانی پرسپولیس در مورد اینکه گلی که تیمش زد آفساید بوده، تصریح کرد: من فیلم گلی که زدیم را ندیدم. بنابراین نظری نمی‌توانم بدهم.

گولسیانی درباره موقعیت خوب گلزنی که از دست داد، تأکید کرد: در موقعیت خوبی برای گلزنی داشتم ولی از دست دادم. برخی مواقع پیش می‌آید که در فوتبال موقعیت گلزنی از دست می‌رود.

ترابی: نیاز شدیدی به این 3 امتیاز داشتیم

مهدی ترابی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان اظهار داشت: بازی خوبی بود، تیم ملوان را خوب آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم بازی سختی داریم. خداراشکر 3 امتیاز را توانستیم بگیریم و هواداران را با شادی به خانه‌هایشان بدرقه کنیم. چون اختلاف ما یک گل بود، استرسش بالا بود و چون استقلال برده برد نیاز به این 3 امتیاز داشتیم.

امیری: پرسپولیس را به آرامش برسانید

وحید امیری پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان، اظهار داشت: این برد خیلی خوب را به همه هواداران تبریک می‌گویم. می‌دانستیم بازی بسیار سختی است. به تیم ملوان که امروز عالی بازی کرد هم تبریک می‌گویم. تنها تیمی بودند که خیلی به ما فشار آوردند. ضد فوتبال بازی نکردن این‌ تیم، این مسابقه را خوب کرده بود. ۲ تیم برای ۳ امتیاز جنگیدند ‌که خدا را شکر سهم ما شد. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی درمورد گلایه‌های دانیال اسماعیلی‌فر از نحوه پرداختی‌های باشگاه پرسپولیس و شرایط تمدید قراردادها، گفت: تنها خواسته هواداران و بازیکنان این است که تیم را به آرامش برسانند. الان کوچک‌ترین حاشیه‌ای ممکن است به از دست رفتن جام منجر شود. 

بازیکن پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم باشگاه تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا بازیکنانی که با تمام وجود برای تلاش می‌کنند ، اتفاقات خوبی را رقم بزنند و راضی باشند.

اسماعیلی‌فر: مفتی برای پرسپولیس بازی می‌کنم

دانیال اسماعیلی فر پس از پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان گفت: نتیجه‌اش خداراشکر باب میل بود و توانستیم 3 امتیاز بازی را بدست آوریم. چند بازی آخر فصل همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد. مهم پیروزی است و در کنارش بازی زیبا که امروز بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم ولی خداراشکر پیروز شدیم. 

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه یک امتیاز با استقلالی‌ها فاصله دارند و قرار است چه بشود، گفت: قرار است چه بشود را نمی‌دانم ولی امیدوارم تیمی که لیاقت قهرمانی را دارد امیدوارم به قهرمانی برسد.

اسماعیلی فر در خصوص خطای عالیشاه گفت: فکر نمی‌کنم خطا شده باشد زیرا او تکل زد و توپ را گرفت. به نظرم خطا نبود.

وی در خصوص تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: تا این لحظه که با شما هستم یک ذره در خصوص تمدید با من صحبت نشده است و من هیچ نقشی در تمدید ندارم. کسی که نقش دارد باشگاه و سرمربی تیم است و باید دید شرایط چه می‌شود. الان به نظرم مسائل مهم‌تری در باشگاه وجود دارد که به فکر تمدید قرارداد با من نیستند. 

وی ادامه داد: مسائلی پیش روی تمدید قرارداد است، آن هم اینکه تسویه حساب سال‌ گذشته را انجام دهند و دریافتی امسال من را بدهند که متاسفانه در حدِ فاجعه بود. یکجوری شده که به آپشن‌های سال گذشته اصلا فکر نمی‌کنم و تنها 35 درصد دریافتی داشتیم.

اسماعیلی فر گفت: شما چگونه به بازیکنی که 35 درصد دریافتی داشته می‌خواهید درخواست تمدید قرارداد بدهید. من عاشق پرسپولیس هستم و مفتی هم برای این تیم بازی می‌کنم. همه می‌دانند که قرارداد من چقدر است و فکر می‌کنم از نظر قرارداد نفر ششم و هفتم بین همه مدافعان راست لیگ هستم. شما شان بازیکن پرسپولیس را نگه ندارید، قطعاً شان باشگاه را نیز حفظ نخواهند کرد. امیدوارم دریافتی‌های ما را به حدی برسانند که بتوانند به مرحله تمدید برسد. 

وی ادامه داد: البته الان به شکلی شده که فکر می‌کنم من را نمی‌خواهند زیرا در این خصوص با من حرف نمی‌زنند و می‌گویند فردا و فردا و درگیر مجوز حرفه‌ای هستند. با این شرایط فکر می‌کنم بازیکنی که حقش است را در اینجا نگه دارند. من دوست دارم در اینجا بمانم زیرا هر بازیکنی که برای استقلال و پرسپولیس بازی می‌کند، اولویت اولش اینجاست. استقلال وپرسپولیس تیم‌هایی هستند که هر کسی آرزویش است برای این تیم‌ها بازی کند ولی مدیریت نیز باید هم‌سو با بازیکنان باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه