اخبار داغ

گزارش دانا از تجمع حمایتی اصناف و بازاریان از نیروهای مسلح در مسجد بازار تهران؛

بسیج همیشه در کنار فعالان اقتصادی بوده/ بازار در هر شرایطی روال عادی خود را دنبال می‌کند

بسیج همیشه در کنار فعالان اقتصادی بوده/ بازار در هر شرایطی روال عادی خود را دنبال می‌کند
رئیس بسیج اصناف کشور با اشاره به امنیت اقتصادی موجود، گفت: علی‌رغم اینکه امروز رزمندگان ما مواضع رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دادند، بازار همچنان روال عادی خود را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران با رویکرد حمایت از دفاع مشروع ایران و تشکر از نیروهای نظامی کشور به خصوص سبزپوشان سپاه پاسداران و حمایت از طرح عفاف و حجاب برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا حسن‌پور» مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در این برنامه با اشاره به عملیات «وعده صادق» که بامداد امروز علیه رژیم صهیونیستی صورت گرفت، اظهار داشت: حملاتی که امروز علیه رژیم صهیونیستی صورت گرفت، باعث خوشحالی همه مسلمانان جهان شد؛ به همین جهت این اقدام رزمندگان و فرماندهان اسلام به‌ویژه فرمانده معظم کل قوا که با شجاعت مثال‌زدنی این تصمیم حمله به رژیم صهیونیستی را گرفتند و عزت مسلمانان جهان را دوچندان کردند، ستودنی است.

بخشی از سخنان سردار حسن زاده مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در مسجد بازار تهران

سردار حسن‌پور افزود: این عملیات بخشی از انتقام خون شهدایی همچون حاج‌قاسم سلیمانی، زاهدی، سیدرضی، عطایی، قربان خوانی و حججی هم بود؛ چراکه داعش ساخته رژیم صهیونیستی و آمریکا در سوریه و عراق بود و آن‌ها عوامل تروریستی داعش را نه‌تنها مدیریت و پشتیبانی می‌کردند، بلکه مجروحان آن‌ها در مراکز درمانی رژیم منحوس صهیونیستی نیز درمان می‌شدند.

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» انتقام خون شهدای هسته‌ای به‌ویژه شهید فخری‌زاده هم محسوب می‌شود، ادامه داد: عملیات مورد اشاره انتقام خون شهیدان عجمیان و آرمان علی وردی نیز بود؛ زیرا عوامل این رژیم منحوس باعث این شهادت‌ها شدند.

وی سپس با اشاره به نقش مهم صنعت و صنف در اقتصاد کشور، عنوان کرد: انتظار داریم صنعت و صنف که از ارکان مهم اقتصادی کشور محسوب می‌شوند، در جنگ اقتصادی به رزمندگان میدان کمک کنند؛ زیرا رزمنده‌ای می‌تواند با تمام توان خود پیش برود که مجموعه اقتصادی هم پشتیبان او باشد.

سردار حسن‌پور با بیان اینکه بسیج اصناف در کنار فعالان اقتصادی قرار دارد و آن‌ها را در جنگ اقتصادی کمک می‌کند، تأکید کرد: علی‌رغم اینکه امروز رزمندگان ما مواضع رژیم صهیونیستی را مورد اصابت دقیق موشک‌ها و پهپادها قرار دادند، بازار همچنان روال عادی خود را دنبال می‌کند؛ لذا امیدواریم صنف و صنعت به‌عنوان افسران اقتصادی کشور نیز در این جنگ اقتصادی علیه ایران که فرماندهی آن در اتاق خزانه‌داری آمریکا قرار دارد، کمک کنند تا پیروز شویم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تهران نیز به‌عنوان سخنران بعدی  در این برنامه اظهار کرد: با وجود همه تلاش صهیونیست‌ها برای اینکه تاریخ جعلی خود را به خورد جهانیان دهند و بگویند ما هویت داریم، به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانند در برابر تاریخ هفت هزار‌ساله ایران اسلامی عرض‌اندام کنند.

وی ادامه داد: در اجرای عملیات غرورآفرین وعده صادق به‌خوبی دیدیم که فرزندان غیور ایران اسلامی در مجموعه سپاه و نیروهای مسلح به‌خوبی توانستند هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را باآن‌همه ادعایی که داشت در برابر انظار عمومی به نمایش بگذارند.

وی بیان کرد: در این عملیات به‌خوبی مشخص شد که سامانه‌های دفاعی که صهیونیست‌ها به آن می‌نازیدند در برابر قدرت موشکی کشورمان هیچ نبود.

وی اظهار کرد: این پیروزی نظام، انقلاب و ولایت است و در اصل باید بگوییم این پیروزی به‌واسطه هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب و ولایت‌مداری مردم و نیروهای نظامی، امنیتی و دفاعی است.

علیزاده گفت: یکی از مهم‌ترین اتفاق‌ها به‌واسطه عملیات مقتدرانه وعده صادق، شکسته ابهت جبهه استکباری به رهبری آمریکای جنایت‌کار و رژیم اشغالگر قدس بود. در این عملیات همه نیروهای نظامی ما در کنار سپاه بودند و اقتدار سپاه و نیروهای مسلح ما بود که باعث شد اقتدار آمریکا در منطقه شکسته شود و این امر مقدمه افول نهایی جبهه استکباری به رهبری آمریکا و فرزند نامشروعش رژیم صهیونیستی خواهد بود که نویدش را رهبر معظم انقلاب داده بودند.

وی ادامه داد: می‌بینیم توازن قدرت در جهان به‌هم‌خورده و ابرقدرت‌های پوشالی که یک روزی در برابر ایران مقتدر ما می‌گفتند همه گزینه‌ها روی میز است، امروز ادبیات خود را در سخن‌گفتن با ایران اسلامی تغییر داده و می‌گویند ما دخالتی برای دفاع از رژیم اشغالگر نخواهیم کرد و شما فقط ما را نزنید.

بخشی از سخنان حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تهران

وی افزود: امیدوارم با شکست کامل هیمنه جبهه استکباری، استبدادی، استعماری و با وحدت کلمه بین جبهه ایمانی و انقلابی، پرچم این انقلاب نبوی و خمینی با دست باکفایت رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای به دست مصلح کل، حضرت بقیه الله الاعظم علیه‌السلام، تحویل داده شود که ان‌شاءالله آن روز نزدیک است.

به گزارش راه دانا؛ در پایان این برنامه بیانیه سازمان بسیج اصناف در حمایت از این طرح به شرح زیر قرائت شد:

حجاب اسلامی که از ضروریات دین محسوب میشود مورد هجمه دشمنان اسلام و قرآن قرار گرفته و با برنامه ریزی دقیق و طولانی مدت این موضوع هم اکنون چالشی برای جامعه و خانواده ها ایجاد کرده است.

متاسفانه بعد از فتنه آمریکایی، صهیونیستی سال ۱۴۰۱ شاهد بی عملی و ترک فعل بسیاری از مسولین عالی رتبه کشور در بخشهای مختلف حتی در سطح برخی وزرای دولت بودیم، برخی هم پا را فراتر گذاشته و با سخنان و رفتار خود به بهانه آزادی، پرهیز از دوقطبی شدن جامعه و شرایط بد اقتصادی و... مروج بی حجابی در کشور شدند؛ و هشدار مقام معظم رهبری مبنی بر حرام شرعی و سیاسی بودن کشف حجاب را نادیده گرفتند و برخی مقوله حجاب را صرفا فرهنگی دانستند ولی از انجام کار فرهنگی و تبلیغی هم دریغ نمودند.
کار به جایی رسید که رهبر معظم انقلاب در فروردین امسال در جمع کارگزاران نظام زبان به گلایه گشودند و با صراحت کامل رعایت حجاب اسلامی توسط بانوان را وظیفه شرعی و قانونی دانسته و از مسولین خواستند که کم کاریها را جبران نموده و جلوی توطئه دشمنان در کشف حجاب و بازگشت به وضعیت اسفناک دوران طاغوت را با جدیت بگیرند.

ما بازاریان و آحاد جامعه در این تجمع عظیم خود خواستار اجرای موارد زیر هستیم:

۱_ از همه مسولین کشور در همه سطوح میخواهیم با برنامه ریزی دقیق و با سرعت جلوی گسترش بی حجابی و بدپوششی را گرفته و با محدود افرادی که عمله دشمن محسوب میشوند و به صورت شبکه ای برای بی عفتی در قالب های گوناگون از قبیل ساخت فیلم، اجرای نمایش، موسیقی، کتاب، فضای مجازی،  کشف حجاب علنی در و... در جامعه گام برمیدارند، برخورد قاطع و قانونی داشته باشند و امور فرهنگی و تبلیغی برای گسترش حجاب و عفاف را اولویت اول خود در تمام برنامه ریزیها بدانند.

۲_ از روسای اتاقهای اصناف، روسای اتحادیه های صنفی، انجمن های اسلامی، هیات امنای بازارها، هیات مدیره مجتمع های تجاری انتظار داریم ضمن توجیه کسبه محترم و انجام امور فرهنگی و تبلیغی وظایف خود را در مواجهه با پدیده شوم کشف حجاب و بدپوششی انجام داده و از عرضه محصولات خلاف عفت عمومی به صورت جدی جلوگیری نمایند.

۳_ گروههای تذکر لسانی در تعامل با مسولین امر، ائمه جماعت بازار، اتحادیه های و مدیران صنفی شکل گرفته و بعد از آموزشهای لازم و باحمایت واقعی قوه قضاییه به  اجرای فریضتین امر به معروف و نهی ازمنکر اقدام نمایند.
۴_با مسولینی که در این مدت کم کاری نموده یا ترک فعل داشته اند و یا احیانا آب به آسیاب دشمن ریخته اند برخورد لاز م صورت گرفته و چنانچه از این بعد مسولی وظایفش را در این زمینه انجام نداد به مردم و محاکم قضایی معرفی نموده و در وهله اول از مسولیت عزل گردد.

۵_از مروجین حجاب و کسبه محترمی که در رعایت این واجب الهی کوشا هستند به نحو شایسته تقدیر شود.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه