اخبار داغ

عباس گودرزی در گفتگو با دانا مطرح کرد؛

۶۰۰ اثر در بخش هنری جشنواره مردمی مدرسه عشق مورد داوری قرار گرفت

 ۶۰۰ اثر در بخش هنری جشنواره مردمی مدرسه عشق مورد داوری قرار گرفت
داور بخش هنری جشنواره مدرسه عشق با اشاره به رویکردهای داوری در آثار هنری گفت: ۶۰۰ اثر در بخش هنری جشنواره مردمی مدرسه عشق با رویکرد محتوایی و تولیدی مورد داوری قرار گرفت.

 عباس گودرزی دبیر هنری هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ درباره جزئیات این جشنواره مردمی اظهار کرد: داوری آثار هنری این مجموعه به عهده من بود و مجموعاً در حدود ۶۰۰ اثر هنری دررابطه‌با تولید محتوا در زمینه‌های مختلف به این جشنواره ارسال شده بود که در مدت‌زمان خواسته شده این آثار را داوری و آثار برتر را به جشنواره معرفی نمودم.

وی توضیح داد: امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ نیز تجمعی از شرکت‌کنندگان سراسر کشور و کسانی که در این جشنواره شرکت کرده بودند و اثر خود را به این جشنواره ارسال نمودند در شهر انزلی برگزار می‌شود.

وی گفت: موضوع اصلی جشنواره مدرسه عشق تولید محتوای مجازی است. این آثار هم توسط مردم و هم توسط بسیجیان مساجد و مدارس و پایگاه‌های شهری در سراسر کشور تولید و به این جشنواره ارسال شده است.

وی گفت: آثار مختلفی در زیرمجموعه‌های مختلف به این جشنواره ارسال شده است. از جمله موضوعاتی که در توسط بنده داوری شده است موضوعاتی از قبیل تولید محتوا با موضوع فرزندآوری، اینفوگرافی، عکاسی، گرافیک، پوستر و یا هر چیزی که به‌عنوان محتوا می‌توان از آن استفاده کرد در این آثار وجود داشت.

وی دررابطه‌با ملاک داوری گفت: در داوری دو روال وجود دارد، در این جشنواره هم دقیقاً بر اساس همین دو روال آثار هنری بررسی شد.

وی توضیح داد: این بررسی مرحله‌به‌مرحله به‌صورت استانی بخشی و سپس در سطح کشوری انجام شد. البته داوران دیگری نیز در این جشنواره شرکت کردند و بخشی از این آثار هنری که در قالب شعر و ادبیات بود توسط آقای سید وحید سمنانی بررسی شد.

وی در پایان برگزاری این رویدادها را مثبت ارزیابی کرد و گفت این رویدادها با برنامه‌ریزی دقیق می‌توانند در آینده هنری کشور و بازتاب فعالیت‌ها در فضای مجازی مؤثر باشند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه