اخبار داغ

در میکسدزون استقلال - شمس‌آذر؛

مرادمند: گلم را به دانشگر و مهدی‌پور تقدیم کردم/ حسینی: ۳۰۰ میلیون فدای سر آن هوادار خانم!

مرادمند: گلم را به دانشگر و مهدی‌پور تقدیم کردم/ حسینی: ۳۰۰ میلیون فدای سر آن هوادار خانم!
اعضای تیم فوتبال استقلال پس از بازی با شمس‌آذر قزوین در میکسدزون حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ سرپرست و بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از کسب پیروزی مقابل تیم شمس‌آذر قزوین، در میکسدزون ورزشگاه آزادی حاضر شده و به پرسش خبرنگاران پاسخ دادند.

مرادمند: گلم را به دانشگر و مهدی‌پور تقدیم کردم

محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی این تیم برابر شمس‌آذر اظهار داشت: کورس بالای جدول خیلی سخت است. ما شش فینال داریم، باید هر روز در تمرین بیشترین توان و تمرکزمان را بگذاریم.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره چرایی شادی گلش و شباهت آن به شادی گل‌های محمد دانشگر تصریح کرد: شادی بعد از گل به خاطر دو تا از رفقای خوبم بود که در پایان فصل مصدوم شدند. دوست داشتم به یاد خوشحالی گل‌هایی که در این سال‌ها انجام دادند این شادی گل را به محمد دانشگر و مهدی مهدی‌پور تقدیم کنم.

مرادمند راجع به صحبت‌هایش با ابوالفضل جلالی پیش از ارسال ضربه کرنر که تبدیل به گل شد، خاطر نشان کرد: به او گفتم که توپ را روی تیر یک بریز. در واقع به او آدرس دادم که توپ را به کجا ارسال کند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش در دقایق پایانی دو گل دریافت کرد، گفت: پنج دقیقه عدم تمرکز بود و آنقدر که باید و شاید در زمین تمرکز نداشتیم و دو گل خوردیم. خدا را شکر می‌کنم که این سیلی را الان خوردیم. باید بدانیم که در فوتبال باید 100 تمرکز را داشته باشیم. در کل خدا را شکر این سه امتیاز را گرفتیم.

سهرابیان: برای قهرمانی با همه‌چیز می‌جنگیم

آرمین سهرابیان، مدافع تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی این تیم برابر شمس‌آذر اظهار داشت: مشکل جزئی در کشاله پایم اتفاق افتاد و 10، 12 روز دیگر خوب می‌شوم.

وی در مورد شانس قهرمانی استقلال پس از برتری برابر شمس آذر تصریح کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که قهرمان شویم. با همه چیز می‌جنگیم و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. هواداران لطف کرده و امروز استقبال خیلی خوبی داشتند.

مدافع تیم فوتبال استقلال راجع به اینکه تا اینجای فصل چهار گل برای تیمش به ثمر رسانده است، خاطرنشان کرد: در ضربات ایستگاهی تاکتیک‌های خوبی داریم و با آقاجواد خوب تمرین می‌کنیم و خدا را شکر در زدن ضربات ایستگاهی جلو می‌آییم و می‌توانیم گل بزنیم.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که به دیدار با تراکتور تبریز می‌رسد یا نه، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که برسم.

چشمی: بازی را برای خودمان سخت کردیم

روزبه چشمی، مدافع تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی این تیم برابر شمس‌آذر اظهار داشت: هواداران سنگ تمام گذاشتند و استقلال را تشویق کردند. باید بازی را خیلی راحت‌تر از این تمام می‌کردیم. با این حال بعد از اینکه مسابقه 3 بر صفر شد، بازی را ساده گرفتیم. خودمان مسابقه را سخت کردیم و باید از آن درس بگیریم.

وی در مورد کار سخت استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در خانه تراکتور تبریز خاطر نشان کرد: همه دیدارها سخت است. دیدار با آلومینیوم در اراک نیز باید راحت‌تر تمام می‌شد، اما سخت شد. همه دیدارها دشوار است و هیچ بازی آسانی وجود ندارد. در وقفه لیگ خودمان را به‌صورت صد درصد آماده می‌کنیم تا نتیجه خوبی مقابل تراکتور بگیریم.

مدافع استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا پس از انتقادات آبی‌ها از شرایط استقلال، تغییری در وضعیت این باشگاه ایجاد شد یا خیر، گفت: خیر. باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم. شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.

چشمی درباره انتقاد بازیکنان و هواداران استقلال از اشتباهات داوران تصریح کرد: اگر بازیکنان یا هواداران حرفی می‌زنند، مربوط به اتفاقاتی است که آن را می‌بینیم. صحبت‌های کارشناسان داوری را خودتان می‌بینید و ما همان موارد را بازگو می‌کنیم. فقط می‌خواهیم شرایط منصفانه باشد.

رضاوند: ۸ دقیقه تمرکز نداشتیم و گل خوردیم

آرش رضاوند، هافبک تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی این تیم برابر شمس‌آذر اظهار داشت: بازی قشنگ و پرگلی بود. تا دقیقه 82 تیم ما خوب بازی کرد، ولی هفت هشت دقیقه تمرکز نداشتیم و دو گل خوردیم، ولی مهم سه امتیاز است که گرفتیم.

وی در واکنش به این موضوع که آیا همچنان معتقد است نمی‌گذارند استقلال قهرمان شود، گفت: اصلاً بحث گذاشتن نیست؛ به نظرم در هفته‌های آخر بازی‌ها با VAR برگزار شود، بهتر است. اصلاً حق کسی خورده نشود، نه ما و نه تیم رقیب.

هافبک استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش می‌تواند دوباره با استقلال قهرمان شد، تصریح کرد: شش بازی و شش فینال مانده است. ما کاری به تیم دیگر نداریم و تمرکز روی تیم خودمان است. ما سعی می‌کنیم بازی خودمان را ببریم. فشار برای قهرمانی هم زیاد است، ولی سعی می‌کنیم برنده باشیم و قهرمان شویم.

رضاوند در مورد اعتراض تیم حریف به قضاوت داور، خاطر نشان کرد: به نظرم کاظمی یکی از قضاوت‌های خوبش بود. به نظرم یک صحنه روی حردانی می‌توانست پنالتی بگیرد. به هر حال به او تبریک می‌گویم و به نظرم یکی از قضاوت‌های خوبش بود.

حردانی: مهم ۳ امتیاز بود که گرفتیم

 

صالح حردانی، مدافع تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی این تیم برابر شمس‌آذر اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم. واقعاً هواداران عزیزمان سنگ تمام گذاشتند. ان‌شاءالله در بازی های بعد هم حمایت کنند تا سه امتیازها را بگیریم.

وی در واکنش به این موضوع که استقلال در دقایق پایانی تمرکزش را از دست داد، گفت: آن شرایط بازی است و روی اتفاق گل خوردیم. مهم سه امتیاز بود که گرفتیم. به نظرم وحید کاظمی یکی از بهترین داوران لیگ هستند، ولی در زمانی که 3 بر صفر جلو بودیم می‌توانست خطای روی من را هم پنالتی بگیرد.

حسینی: جریمه ۳۰۰ میلیونی فدای سر آن هوادار خانم!

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی این تیم برابر شمس‌آذر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و یکی از بهترین نمایش‌های فصل‌مان بود اما اواخر بازی تلخ شد و دو گل خوردیم. برای تیم بزرگ استقلال بد است که نتیجه 3 بر صفر را 3 بر 2 کنیم. گل که می‌خوریم همه مقصر هستیم. متأسفانه غفلت کردیم و دو گل خوردیم. خدا را شکر برنده شدیم و هنوز 6 بازی دیگر داریم.

وی در مورد حواشی هفته گذشته در دیدار با آلومینیوم اراک و جریمه 300 میلیونی‌اش توسط کمیته انضباطی گفت: اول اینکه خوشحالم کمیته انضباطی لطف کرد و 4 روزه حکم من را داد. اتفاقات دیگری افتاده بود که یکی دو ماه طول می‌کشید حکم دهند ولی برای من 4 روزه دادند. این 300 میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

دروازه‌بان استقلال در خصوص اعتراض هواداران به فرایند داوری‌ها علیه تیم‌شان گفت: من نمی‌توانم صحبت کنم و اگر می‌خواهید 6 ماه محروم شوم، صحبت کنم!

خواجه‌گیری: رابطه خوبی با نکونام دارم!

نصرالله خواجه‌گیری، سرپرست تیم فوتبال استقلال راجع‌به اینکه چرا ورزشگاه امام خمینی اراک را بعد از دیدار استقلال مقابل آلومینیوم با ناراحتی ترک کرد، گفت: هفته قبل من محروم بودم. نماینده فدراسیون که نماینده بازی بود تأکید داشت که سمت رختکن تیم نروم. در بازی سپاهان با استقلال که در همین ورزشگاه آزادی بود، به این علت که سرپرست سپاهان محروم بود، او را جریمه سنگین کردند. من قول دادم که به رختکن نروم. رختکن ما در اراک به میکسدزون ورزشگاه اشراف داشت و قول دادم تا آخر بازی به سمت رختکن نروم.

سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه چرا همراه کاروان این تیم از ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک خارج نشد، تصریح کرد: چرا با تیم نرفتم؟ به همراه تیم هم به اراک رفتم.

خواجه‌گیری درباره اینکه چرا بعد از بازی آلومینیوم اراک چند جلسه در تمرینات استقلال غایب بود، گفت: سر تمرین هم کامل و در کل هفته حضور داشتم.

وی درباره رابطه با جواد نکونام، عنوان کرد: رابطه‌ام با نکونام خوب است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: هر چه مشکلات کم شود مطمئناً کار تیم به جلو می‌رود. امیدوارم این مشکلات حل شود و تیم با قدرت به سمت قهرمانی برود.

خواجه‌گیری درباره اینکه باشگاه استقلال چه مشکلاتی دارد، تأکید داشت: مشکلات مالی است و اگر بحث مالکیت حل شود، اکثر مشکلات مالی تیم هم حل خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه