اخبار داغ

سخره قانون توسط سرمربی و بازیکن؛

فرافکنی کاپیتان استقلال برای افکار عمومی/ قانون را زیر پا بگذار و طلب‌کار باش!

فرافکنی کاپیتان استقلال برای افکار عمومی/ قانون را زیر پا بگذار و طلب‌کار باش!
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال با زیر پا گذاشتن واقعیت و سوار شدن بر موج فیک مجازی، فرافکنی کرده و جلوه حق به جانب گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ سیدحسین حسینی شب گذشته در میکسدزون پس از پایان بازی تیم فوتبال استقلال با شمس‌آذر قزوین حضور یافت و درباره حکم محکومیت 300 میلیون تومانی‌اش به علت اتفاقات پس از بازی با آلومینیوم در اراک، اظهارات متفاوتی را بر زبان راند و به نوعی از پرداخت به اصل ماجرا گریخت.

اگر چه کاپیتان تیم استقلال مدعی شده که به علت استقبال از یک هوادار خانم استقلالی محکوم به پرداخت جریمه شده اما این واقعیت ماجرا نیست و دروازه‌بان آبی‌ها این بار به جای صحبت کردن درباره اصل مسئله که قطعاً به وی تفهیم شده، بر موج‌های فضای مجازی سوار شد و مدعی شد که این جریمه 300 میلیون تومانی فدای سر آن هوادار خانم!

باید به این نکته اشاره کرد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محکومیت میلیونی را به علت برخورد فیزیکی سیدحسین حسینی با یگان تأمین امنیت ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک تعیین کرده و بحث نهاد انضباطی فدراسیون ماجرایی که حسینی به آن اشاره می‌کند، نیست. کاپیتان استقلال در این بازی به مقام رسمی مسابقه حمله کرده که طبق آئین‌نامه این اقدام با محکومیت و حتی محرومیت همراه است.

در همه استادیوم‌های جهان مأموران پلیس، مسئول تأمین نظم و امنیت هستند و بدرفتاری در قبال آن‌ها، محکومیت انضباطی و حتی قضایی خواهد داشت اما با این رفتار حسینی، یگان تأمین برای اجرای قانون و نظم و امنیت مسابقه با توهین قشر گسترده‌ای مواجه شده‌اند. مسبب این وضعیت و فرافکنی هم کسی جز سنگربان اصطلاحاً باتجربه استقلال نیست.

البته از تیمی که سرمربی آن شب گذشته پس از پایان بازی رو به تماشاگران معدود قزوینی حرکات منشوری و توهین‌آمیز انجام می‌دهد و یا لب خط طولی زمین از هیچ رفتار غیرمتعارفی فروگذار نمی‌کند، اتفاق غیرمنتظره‌ای نیست. جواد نکونام در سکوت عجیب نهادهای نظارتی هم‌چنان می‌تازد و انگار این تاخت‌وتاز را به شاگردانش هم به خوبی یاد داده است.

انگار سرمربی تیم فوتبال استقلال برای رسیدن به آرزوی دیرینه‌اش، یادش نیست چه کارهایی را انجام داده که امروز چنین رفتارهایی از خود و شاگردانش سر می‌زند. یک جین مشاور بی‌مصرف آقای سرمربی هم به کار او نیامده‌اند و به جای مدیریت فضا، با فضاسازی و فرافکنی در حال ترویج خشم و نفرت در پیکره فوتبال ایران هستند.

این از حسینی که حمله متهورانه به یگان تأمین امنیت را به بازی و سخره می‌گیرد، آن از نکونام که رفتار منشوری را برخلاف ادعاهای لالیگایی‌اش در پیش گرفته و دیگر هم از سکوت و مماشات کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال که با سکوت در برابر چنین رفتارهایی، بی‌اخلاقی را باب کرده و برای آن هیچ تنبیه بازدارنده‌ای ندارند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه