اخبار داغ

ضمن ششمی هیوا افضلی؛

قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا| بلیت المپیک پاریس در دستان رضایی و آقامیرزایی

قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا| بلیت المپیک پاریس در دستان رضایی و آقامیرزایی
قایقرانان آب‌های آرام کایاک و کانوی ایران به سهمیه المپیک پاریس رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز در روز سوم مسابقات در توکیو ژاپن دنبال می شود. هیوا افضلی در فینال کانوی ۲۰۰ متر زنان در رقابت با حریفانی از ازبکستان، کره، ویتنام، ژاپن، قزاقستان، تایلند و اندونزی رقابت کرد و با زمان ۵۰.۸۵۸ ثانیه با اختلاف صدم ثانیه از دیگر رقبا به عنوان قایق ششم از خط عبور کرد و از کسب سهمیه المپیک جا ماند. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، ویتنام و قزاقستان اول تا سوم شدند.

 نبی رضایی در فینال کانوی ۱۰۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از تاجیکستان، کره، ژاپن، چین‌تایپه، ازبکستان، قزاقستان، چین و هند رقابت کرد و با زمان ۴:۱۰.۹۸۰ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد. در این رقابت نمایندگان چین تایپه و چین دوم و سوم شدند.

علی آقامیرزایی در فینال کایاک ۱۰۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، ازبکستان، ژاپن، چین، قزاقستان، عراق و کره رقابت کرد و با زمان ۳:۵۰.۲۸۲ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد. با توجه به کسب سهمیه قایق دونفره قزاقستان و طبق قوانین فدراسیون جهانی اولیت سهمیه با قایق گروهی است و به همین دلیل سهمیه قایق تکنفره قزاقستان که دوم شده بود به نفر سوم تعلق گرفت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه