اخبار داغ

مدیرعامل باشگاه حامی تیم نوجوانان، سرپرست تیم شد؛

اعزام تیم هندبال نوجوان به اردوی ترکیه/ غیبت 3 مربی و سفر 20 هندبالیست به آنکارا

اعزام تیم هندبال نوجوان به اردوی ترکیه/ غیبت 3 مربی و سفر 20 هندبالیست به آنکارا
تیم هندبال نوجوانان در شرایطی به اردوی ترکیه اعزام شد که 3 نفر از اعضای کادرفنی در این اردو هندبالیست ها را همراهی نخواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم هندبال نوجوانان پسر صبح امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه پس از پایان اردوی هفته روز در شهرستان دهدشت از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران راهی کشور ترکیه شد تا اردوی سه روزه‌ای در شهر آنکارا برپا کند.

تیم هندبال نوجوانان کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است شهریورماه سالجاری به میزبانی ایران در شهر شیراز برگزار شود، آماده می‌کند. پیش از این 8 اردو آماده سازی را زیر نظر کادرفنی در ایران پشت سرگذاشته و در آخرین روزهای سال ۱۴۰۲ نیز نخستین اردوی برون مرزی خود را در کشور روسیه برگزار کرد. حالا در شرایطی راهی اردوی ترکیه شده که 3 نفر از اعضای کادرفنی تیم ملی را در این اردو غایب هستند.

این اردو با شرکت ۲۰ بازیکن برگزار خواهد شد و کادر فنی این اردو مهدی آزادمنجیری سرمربی، مهدی منصوریان سرپرست و رضا سرسنگی فیزیوتراپ تیم را تشکیل می‌دهند.

مجید پارسایی مربی سرمربی تیم فراز بام خائیز دهدشت، الله کرم استکی مربی کاپیتان اسبق تیم ملی و عضو فعلی باشگاه پلیمرخلیج فارس به همراه مصطفی غلامی مدیر فنی تیم ملی در این اردو ملی پوشان را همراهی نمی‌کنند. تا اردوی ترکیه با غیبت 3 عضو کادرفنی برگزار شود.

رضا سرسنگی فیزیوتراپ تیم هندبال جوانان است و در حال حاضر تیم هندبال جوانان در تهران در اردو حضور دارد اما با تیم هندبال نوجوانان راهی کشور ترکیه می‌شود.

علیرضا خانی آنالیزور تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که به تازگی در اردوی دهدشت به عنوان آنالیزور تیم هندبال نوجوانان منصوب شد، در اردوی ترکیه حضور نخواهد داشت.

خردادماه سال گذشته فدراسیون کادر فنی تیم هندبال نوجوانان را معرفی کرد و مهدی دهقان زاده از استان یزد به عنوان سرپرست منصوب شد که پس از حضور در 8 اردو، در روزهای پایانی سال مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق به سمت سرپرستی تیم هندبال نوجوانان منصوب و جانشین دهقان زاده شد.

باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق به عنوان حامی تیم هندبال نوجوانان فعالیت می‌کند‌ و چندین اردو با حمایت این باشگاه در شهرستان بافق برگزار شده است.

دهمین دوره مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی آسیا ۱۳ لغایت ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ به میزبانی شهر شیراز برگزار خواهد شد که تیم ایران در این رقابت‌ها با تیم های هند و عراق در گروه A همگروه است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه