اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

عملیات وعده صادق قاعده جدیدی در دنیا شکل داد

عملیات وعده صادق قاعده جدیدی در دنیا شکل داد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به برکت خون شهدا و متحمل شدن سختی‌های فراوان، عملیات وعده صادق یک قاعده جدیدی را در دنیا شکل داد و مسیر جدیدی در مقابل بشریت و جهان اسلام قرار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا سلیمانی  امروز، سوم اردیبهشت ماه در همایش «همپای طوفان» با محوریت مراسم سومین سالگرد شهادت سر لشکر شهید محمد حجازی و عروج جمعلی کیانی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت حاج محمد کیانی، اظهار کرد: این رزمنده و ایثارگر دفاع مقدس، در ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی کارنامه‌ای درخشان به همراه دارد.

وی حاج جمعلی کیانی را یکی از عناصر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تیپ قمر بین هاشم (ع) دانست و تصریح کرد: در حالی که در اوایل انقلاب نظام مقدس جمهوری اسلامی در مرحله ثابت شدن بود و گروهک‌های مختلف وابسته به استکبار سعی در ایجاد نا امنی داشتند، زنده یاد محمد کیانی مانند سپری برای مقابله با این گروهک‌ها ایستاده بود.

سلیمانی تربیت نیرو را از دیگر ویژگی‌های زنده‌یاد کیانی برشمرد و افزود: این سردار دفاع مقدس، تربیت نیرو بسیاری از پادگان‌ها را برای میدان‌های خطر در دوران دفاع مقدس بنیان‌گذاری کرد.

وی این شهیدزنده را یک نیروی بی وقفه در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: او یک فرمانده خط‌شکن در میدان‌های نبرد بود و در عملیات والفجر ۸ بیش از ۳۰ حمله به ارتش صدام را پاسخ داد و مانع به‌هم خوردن آن عملیات شد و والفجر ۸ به ثبات رسید.

سلیمانی گفت: زنده یاد کیانی در دوران دفاع مقدس به دستور شهید علی زاهدی به لشکر امام حسین (ع) پیوست و به همراه همرزمانش به لشگر ۱۰ زرهی عراق که قوی‌ترین و هجومی‌ترین لشگر عراق بود، حمله‌ کرد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس هیچ صحنه‌ای را از زنده یاد کیانی مشاهده نمی‌کنیم که در مقابل دشمن متزلزل شده باشد.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این رزمنده دفاع مقدس با توجه به استعداد نیروها به آنان مسوولیت می‌داد تا رشد کنند و در خدمت دفاع مقدس بهتر کار کنند.

سلیمانی گفت: زنده‌یاد کیانی نقش موثری در استقلال تیپ قمر بنی‌هاشم (ع) داشت و نام این لشکر کنونی با الکوگیری از حضرت ابوالفضل (ع) در صحنه کربلا انتخاب شد.

رئیس بسیج مستضعفین بیان کرد: حاج محمد کیانی بعد از جنگ، یک خادم فرهنگی و اجتماعی برای مردم شد و  در تلاش‌های فراوان، مسجد فاطمه الزهرا (س) را احداث کرد.

سلیمانی دیگر خدمت زنده‌یاد کیانی را پیگیری و برپایی موکب استان چهارمحال و بختیاری با نام حضرت قمربنی هاشم (ع) در مسیر پیاده‌روی اربعین دانست و افزود: راه حاج جمعلی‌ها روشن است و جهان مورد تاسی و الگوگیری از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و برای مثال مقاومت مردم غزه را در مقابل اقدامات وحشیانه استکبار شاهد هستیم.

وی  آغاز جنایات رژیم صهیونسیتی و وحشگیری‌های آنان را از زمان امپراطوری عثمانی دانست و تصریح کرد: این رژیم کودک کش با فراخوان یهودیان دنیا در سرزمین فلسطین و آغاز مسلمان‌کشی‌ها، آنان را وادار به مهاجرت و یا فروش زمین‌های خود کرد.

سلیمانی ادامه داد:  رژیم غاصب صهیونیستی تاکنون ۶۵ قتل عام گسترده مرتکب شده است که بسیاری از آنها تا قبل از به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۴۸ انجام شد.

وی گفت: بیش از صد سال آدم‌کشی و کودک‌کشی را در کارنامه رژیم مستکبر اسرائیل را شاهد هستیم و سنت خدا بر نابودی جبهه باطل است.

رئیس بسیج مستضعفین تشکیل حزب‌الله لبنان را به واسطه الگوگیری از مجاهدت‌های رزمندگان ایرانی در دفاع مقدس دانست ‌و عنوان کرد: به برکت خون شهدا و متحمل شدن سختی‌های فراوان، عملیات وعده صادق یک قاعده جدیدی را در دنیا شکل داد و مسیر جدیدی در مقابل بشریت و جهان اسلام قرار داد.

سلیمانی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: افرادی که تحولات جهانی، غرب آسیا و مسلمانان را رصد می‌کنند و با وجود غوغای رسانه‌ای که سعی بر تضعیف این عملیات‌ داشتند اما صهیونیست‌ها شکست خوردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برگزاری جلسات قرارگاه جهادتبیین که در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود، به واسطه تلاش‌های استاندار استان، نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان، اقدامات بی‌نظیری در استان و کشور انجام شده است.

سلیمانی با تاکید بر اهمیت نقش‌آفرینی مردم استان و ارائه محتوای آنان در کشور، گفت: نقش آفرینی مردم چهارمحال و بختیاری بی‌نظیر است و لذا سپاه و بسیج در کنار دستگاه‌های خدمات‌رسان، آماده ارائه خدمت به مردم شایسته استان هستند.

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه