اخبار داغ

رئیس اصناف البرز در گفتگو با «تیتر یک»:

صنوف عرضه‌‌کننده پوشاک نامتعارفِ البرز پلمب می‌شوند

صنوف عرضه‌‌کننده پوشاک نامتعارفِ البرز پلمب می‌شوند
رئیس اتاق اصناف البرز گفت: اداره اماکن واحدی که حجاب را رعایت نکرده و اقدام به عرضه پوشاک نامتعارف کند بین چهار روز الی یک هفته پلمب خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد دادخواه در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک»، گفت: در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب، پوشاک نامتعارف باید از ویترین واحد‌های صنفی البرز جمع‌آوری شود.


رئیس اتاق اصناف البرز با اشاره به لزوم رعایت حجاب توسط فروشنده‌های صنوف، افزود: نباید هر فروشنده غیر موجهی با لباس مبتذل و کشف حجاب در مغازه‌ها فعالیت داشته باشد.


وی از منع فعالیت واحد‌های عرضه پوشاک نامتعارف خبر داد و اظهار داشت:‌ امیدواریم واحد‌های صنفی با اصناف همکاری کنند تا شاهد تذکر، برخورد و چالش با مغازه‌داران نشویم. 


دادخواه تصریح کرد: بازرسان اتاق اصناف به پاساژ‌ها و مال‌ها مراجعه کرده و تذکرات اولیه را به واحد‌های صنفی می‌دهند و در صورت عدم همکاری، اماکن وارد عمل می‌شود.


این مسئول ادامه داد: اماکن فراجا واحدی که عفاف و حجاب را رعایت نکرده و اقدام به عرضه پوشاک نامتعارف کند بین چهار روز الی یک هفته پلمب خواهد کرد. 


وی با اشاره به اینکه اتاق اصناف دخل و تصرفی در پلمب واحد‌های صنفی ندارد و جایگاه آن نظارتی است، گفت: طرح نور از۲۵ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده است.


دادخواه به بازرسی از ۱۲ مال اصلی در کرج اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با توجه به همکاری مغازه‌داران شرایط نسبت به روز‌های اول اجرای طرح مطلوب‌تر است.


رئیس اتاق اصناف البرز اظهار داشت: لباس‌های نامتعارف به صورت قاچاق وارد استان شده یا در کارگاه‌های زیرزمینی تولید می‌شود در نتیجه باید جمع‌آوری آن در دستور کار قرار گیرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه