اخبار داغ

قهرمانی زودهنگام مس کرمان در لیگ برتر هندبال به روایت سرمربی؛

موسوی: شایسته قهرمانی بودیم/ تیم ما جوان بود اما برای موفقیت جنگید

موسوی: شایسته قهرمانی بودیم/ تیم ما جوان بود اما برای موفقیت جنگید
سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: با تیم و ترکیبی جوان توانستیم بدون شکست پیش از پایان فصل قهرمانی شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، قهرمانی زودهنگام تیم هندبال مس کرمان در فاصله 3 هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در هفته نوزدهم این دوره از مسابقات انعکاس و بازتاب بسیاری در مجموعه ورزش کشور و رسانه‌های مختلف داشت. برهمین اساس، سید محمد موسوی سرمربی موفق باشگاه شناسنامه دار مس کرمان، با تاکید براینکه خوشحال است با تیم و ترکیبی جوان توانسته بدون شکست پیش از پایان فصل جاری لیگ هندبال، قهرمانی را از آن خود کند، این موفقیت را خاطره و یادگاری به یادماندنی و ماندگار برای مردم شایسته و قهرمان پرور کرمان می‌داند.

سیدمحمد موسوی سرمربی تیم هندبال مس کرمان، بعد از پیروزی برابر زغال سنگ طبس در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: من این نکته را ابتدای فصل هم به مسئولان باشگاه مس و هم به هواداران تیمم گفتم که با این بودجه‌ای که برای بستن تیم ما در لیگ هندبال درنظر گرفته شده بود، من فقط می‌توانم تیمم را برای تثبیت جایگاه مس در لیگ هندبال ببندم. البته به جوانان و امیدهای با انگیزه تیمم اطمینان داشتم و امیدوار بودم اما خب واقعیت این بود که فکرش را نمی‌کردم بدون شکست بتوانیم قهرمان و فاتح مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور شویم.

سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در فصل 1403-1402، تاکید کرد: درست است که ما در بحث عدد و رقم و مسایل مالی یک مقدار مشکلاتی داشتیم اما سوای 5، 6 بازیکن شناخته شده و باتجربه‌ای که دراختیار داشتیم، ترکیب اصلی تیم ما جوان و کم تجربه اما با انگیزه و پرانرژی بودند. به همین دلیل ما سعی کردیم با دادن اعتماد به نفس و روحیه مضاعف به بچه‌ها شرایط تمرینی و آماده‌سازی ایده‌الی را برای تیم ایجاد کنیم. به حمدالله هرچه جلوتر رفتیم هم شرایط بچه‌ها در لیگ تثبیت بیشتری پیدا کرد و هم انگیزه و نیروی جوانی که بچه ها داشتند. هرچه جلوتر رفتیم رفته رفته اوضاع تیم بهتر شد و ما توانستیم خودمان را در لیگ برتر پیدا کنیم. تیمم تقریبا دو یا سه مسابقه مانده به پایان فصل خودش را در لیگ برتر هندبال پیدا کرد و توانستیم اقتدار خود را به رخ رقبا بکشیم و قهرمان نیم فصل شویم. اما با شروع نیم فصل دیدید که بخاطر آسیب دیدگی و مصدومیت 2، 3 بازیکن اصلی، تیم از آن آهنگ و هارمونی خوبی که در نیم فصل اول داشت، فاصله نگرفته و همچنان تا هفته نوزدهم مقتدرانه کار را جلو برد و نهایتا 3 هفته مانده به پایان فصل قهرمانی خود را تثبیت کردیم.

موسوی درپایان خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که شرمنده مردم غیور و قهرمان پرور کرمان نشدیم و توانستیم آنچه لایق و شایسته باشگاه بزرگ مس و مردم لایق استان کرمان بود را با قهرمانی زودهنگام تیم مس به آنها تقدیم کنیم. ضمن اینکه موفق شدیم بازیکنان و نسل ناب و درجه یکی را به هندبال کرمان تحویل دهیم که مطمئن هستم تا سال‌ها هم باعث افتخار هندبال این استان می‌شوند و هم یادگاری به یادماندنی برای ورزش و هندبال این استان خواهند بود. امیدوارم این افتخارآفرینی‌ها همچنان برای باشگاه بزرگ مس کرمان ادامه دار باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه