اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

افول تمدن غرب با اتفاقات اخیر سرعت گرفته‌است

افول تمدن غرب با اتفاقات اخیر سرعت گرفته‌است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: اعتراضات دانشجویان آمریکایی، نه اعتراض به دولت و حاکمیت غرب و آمریکا است و نه اعتراض و تقاضایی از آمریکا و دولت‌های دیگر و صرفا اعتراض به کشتار مردم غزه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از پایگاه خبری تحلیلی «صاحب نیوز»؛ سید جلال حسینی با بیان اینکه در بسیاری از دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم دانشجویان و هم برخی از اساتید در اعتراض به قتل‌عام مردم غزه و در دفاع از امردم مظلوم غزه دست به تحصن و راهپیمایی آرام زده‌اند اظهار کرد: این اعتراض‌ها، نه اعتراض به دولت و حاکمیت غرب و آمریکا است و نه اعتراض و تقاضایی از آمریکا و دولت‌های دیگر و صرفا اعتراض به کشتار مردم غزه است.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: پلیس آمریکا دست به سرکوب این اساتید زده و در برخی موارد تصاویری از این اتفاق در فضای مجازی پخش شده که چند نکته را به مردم دنیا تفهیم می‌کند که باید به آن توجه کرد.

وی ادامه داد: نکته اول اینکه پیام انقلاب اسلامی که پیام مقاومت در مقابل استکبارگران و اینکه ما می‌توانیم در مقابل استکبارگران بایستیم را به دنیا مخابره می‌کند.

حسینی افزود: اینکه ابتدا در کشور ایران و بعد در کشورهای منطقه این مقاومت شکل می‌گیرد و الان می‌بینیم که در اروپا و آمریکا هم این مسئله سرایت و گسترش پیدا کرده است.

کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: در اینجا باید یادی کنیم از روح مطهر و بلند عارف بزرگ امام خمینی (ره) که به مردم ایران و مردم منطقه و مردم دنیا یاد داد که می‌شود در مقابل استکبارگران ایستاد و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی اضافه کرد: نکته بعدی اینکه سرعت افول تمدن غرب بسیار زیاد شده و ما می‌بینیم روزبه‌روز این فرهنگ از چشم مردم دنیا می‌افتد.

حسینی ادامه داد: این اتفاق در مراحل مختلف افتاده و یک مرحله در کشتار مردم غزه بود که به اذعان بسیاری از سیاستمداران غربی این فقط اسرائیل نبود که دچار مشکلات بسیار زیاد و غیرقابل‌جبران شد؛ بلکه این تمدن غرب بود که افول بسیار شدیدی پیدا کرد و از چشم مردم دنیا افتاد.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: می‌بینیم که کشورهای اروپایی آمریکایی و حتی خود رژیم صهیونیستی در راهپیمایی‌ها تصاویر سید حسن نصرالله و امام خمینی (ره) را در دست دارند و در دانشگاه‌ها پرچم یا حسین و پرچم انقلاب اسلامی دیده می‌شود.

وی اذعان کرد: باید گفت که انقلاب اسلامی تبدیل به یک ابرقدرت بزرگ فرهنگی شده که البته از نظر نظامی هم به جایی رسیده که هیچ کشوری دیگر جرئت و قدرت تعرض به آن را ندارد.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سرعت تحولات در مسیر پیچش تاریخی در مسیر مبارزه و کناره زدن استکبار قرار دارد، اظهار کرد: امیدواریم زمینه ظهور امام‌زمان (عج) و زمینه‌سازی تمدن جهان اسلام روزبه‌روز و با سرعت بیشتری در حال شکل‌گرفتن است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم ما به‌عنوان مردم ملت ایران که انتخاب شدیم که زمینه‌ساز ظهور باشیم توفیق بیشتری پیدا کنیم که بتوانیم در این زمینه نقش‌آفرینی بکنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه