اخبار داغ

وزیر میراث فرهنگی:

باید خدمت‌رسانی به گردشگران گرداب بن انجام شود

باید خدمت‌رسانی به گردشگران گرداب بن انجام شود
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: آخر هفته‌ها مسافران بسیاری برای تفریح در گرداب بن حضور پیدا می‌کنند باید قایق‌ها فعال شود، اجازه ندهید متوقف بمانند قطعا کمک خواهیم کرد و دستگاه‌های دیگر را نیز همراه می‌کنیم تا مرتبا به مردم خدمت‌رسانی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزت‌الله ضرغامی ۲۰ اردیبهشت‌ماه ضمن بازدید از گرداب بن در جمع مردم اظهار کرد: باید نظارت‌ها برای خدمات رسانی به گردشگران انجام شود. زیرا امروز بخشی از تبلیغ دین خدا به خدمات گردشگری ارتباط دارد.

وی افزود: اگر مردم توانستند از سرویس بهداشتی مناسب، ارزاق و محل اسکان مناسب برای اتراق استفاده کنند، منجر به ایجاد رضایت می‌شود.

ضرغامی گفت: آخر هفته‌ها مسافران بسیاری برای تفریح در گرداب بن حضور پیدا می‌کنند باید قایق‌ها فعال شود تا فرزندان مردم از آن‌ها استفاده کنند، اجازه ندهید متوقف شوند قطعا کمک خواهیم کرد و دستگاه‌های دیگر را نیز همراه می‌کنیم تا مرتبا به مردم خدمت‌رسانی شود.

در ادامه علی‌بیگی فرماندار بن اظهار کرد: شهرستان بن بعد از شهرستان سامان منطقه گردشگری استان است، صنایع دستی از جمله خاتم شیخ شبان خواستگاه خاتم کشور است باید بتوان زیرساخت‌های لازم را آماده کرد. 

وی گفت: شهرک توریستی شیدا ۲۳ سال پیش کلنگ زنی شده شاید پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته که باید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زیرساخت‌ها را آماده کند، گرچه برای ایجاد زیرساخت ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

فرماندار بن بیان کرد: پیست بارده در زمستان‌ها مورد اقبال عمومی است این پیست برای تامین زیرساخت‌ها نیاز به ۲۵ میلیارد اعتبار دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه