اخبار داغ

پرونده سی و ششمین دوره لیگ یکشنبه بسته می شود؛

لیگ برتر هندبال| برگزاری هفته پایانی به نام شهدای خدمت/ اعلام زمان برگزاری آخرین بازی و اختتامیه

لیگ برتر هندبال| برگزاری هفته پایانی به نام شهدای خدمت/ اعلام زمان برگزاری آخرین بازی و اختتامیه
هفته پایانی لیگ برتر هندبال فردا با گرامیداشت یاد "شهدای خدمت" برگزار مي‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته بیست و دوم و پایانی سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور که قرار بود، دوشنبه، 31 اردیبهشت، برگزار ‌شود اما به دلیل شهادت رییس جمهور و تیم همراهش لغو شد، فردا، شنبه، 5 خرداد، با گرامیداشت یاد رییس جمهور شهید و تیم همراهش و با جدال دو تیم اصفهانی برای کسب رده سوم و ۳ دیدار دیگر برگزار می‌شود.

برنامه کامل دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر هندبال به این شرح است:
هفته بیست و دوم – شنبه – 5 خرداد 1403:
ساعت 16/ پلیمر خلیج فارس - نفت و گاز گچساران
ساعت 16/ آلومینیوم - فولاد سپاهان نوین
ساعت 16/ گیتی پسند - مس کرمان
ساعت 16/ پیکان خراسان  -  سپاهان
ساعت 18:30/ پرواز هوانیروز - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون


فرازبام خائیز دهدشت و زغال سنگ طبس هم پیش از این  به میزبانی تالار فدراسیون هندبال با هم دیدار کردند که این بازی با تساوی 27 -27 به پایان رسید.

هم اکنون مس کرمان با کسب 42 امتیاز و یک بازی کمتر در صدر قرار دارد و قهرمانی را سه هفته زودتر به نام خود زده است، نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون 37 امتیازی است و نایب قهرمانی را از آن خود کرد و گیتی‌پسند با یک امتیاز بیشتر از سپاهان و 33 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.
 سپاهان با 32، زغال‌سنگ طبس با 25، پلیمر خلیج‌فارس و نفت و گاز گچساران با ۲۳، پیکان خراسان با ۱۶، سپاهان نوین با ۱۲، آلومینیوم با ۱۰، پرواز هوانیروز با 8 و فرازبام ‌خائیز دهدشت با ۶ امتیاز (یک بازی کمتر) در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

زمان برگزاری آخرین بازی و اختتامیه لیگ برتر هندبال اعلام شد

آخرین بازی و اختتامیه سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه، ۶ خرداد و از ساعت ۱۶، در تالار شهید حاج قاسم سلیمانی فدراسیون هندبال و با حضور مسئولان ورزش کشور برگزار می‌شود.

بنابراین دو تیم مس کرمان و فرازبام خاییز دهدشت بازی معوقه هفته بیست و یکم و آخرین بازی لیگ را برگزار می‌کنند و  سپس مراسم اختتامیه لیگ برتر برگزار می‌شود.

فدراسیون هندبال اعلام کرد ورود عموم علاقمندان جهت دیدن این بازی و مراسم اختتامیه آزاد است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه