اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

عصبانیت رسانه های صهیونیستی پس از شهادت رئیس جمهور و همراهانش!/صهیونیست ها ناامید از ناامید کردن ملت ایران

عصبانیت رسانه های صهیونیستی پس از شهادت رئیس جمهور و همراهانش!/صهیونیست ها ناامید از ناامید کردن ملت ایران
مردم ایران با تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش پیمان روشنی به صهیونیست ها و دشمنان جمهوری اسلامی ایران صادر کرد تا بدانند شهادت ملت ایران را قوی تر خواهد کرد آنچنان که شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی وحدت را بین مردم ایران تقویت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهانش در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی و شهادت دردناک آنها، موضوعی بود که در طول روزهای گذشته با واکنش های متعدد از سوی رسانه های جهان همراه شد.

موضوعی که به سرخط اخبار شبکه های جهانی تبدیل شد و موجی از تاسف در بین مقامات مختلف جهان را به دنبال داشت.

این میان اما رسانه های صهیونیستی واکنش های متفاوتی از خود به نمایش گذاشتند تا بیش از پیش دشمنی خود با ملت ایران را به رخ بکشند، دشمنی ریشه داری که  عامل آن به چالش کشیده شدن ماهیت صهیونیست ها توسط جمهوری اسلامی ایران است.

بدرقه تاریخی شهدای خدمت

یکشنبه 30 اردیبهشت ماه بود که به یک باره خبر سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهانش، کشور و فضای رسانه ای را بهت زده کرد موضوعی که باعث شد موجی از نگرانی در بین مردم به وجود آید.

با اینکه ساعت ها عملیات تجسس برای یافتن بالگرد حامل رئیس جمهور به طول انجامید، اما ملت ایران همچنان امیدوار به یافتن رئیس جمهور دست به دعا شده و اخبار رسانه ها را با دقت دنبال می کردند.

صبح روز دوشنبه انتشار خبر پیدا شدن بالگرد در حالی که تمام سرنشینان آن از جمله رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار جوان آن به شهادت رسیده بودند، سراسر کشور را ماتم زده کرد.

سرتاسر کشور در سوگ آسمانی شدن رئیس جمهور و همراهانش نشست. مردم آذربایجان به عنوان نخستین میزبان پیکر شهدای خدمت، در حضوری باشکوه خادمان شهید خود را بدرقه کردند تا نشان دهند که پای عهدی که با خادمان ملت بستند، هستند.

رئیس جمهور شهید و همراهانش سپس از تبریز به تهران منتقل شده تا در قم بدرقه تارخی شهدای خدمت از سوی مردم قدرشناس این استان نیز انجام شود.

تشییع تاریخی شهدای خدمت در قم و در شهر کریمه اهل بیت، رسانه های جهانی را به شگفتی واداشت.

 

سنگ تمام گذاشتن تهرانی ها برای رئیس جمهور شهید

مردم تهران اما قدردان رئیس جمهوری که 3 سال با او در هوای این شهر نفس کشیده بودند، وداعی تاریخی را رقم زدند.چهارشنبه شب موج جمعیت برای وداع با شهدای خدمت در مصلای امام خمینی (ره) حاضر شد تا نیمه های شب مراسم وداع با شهید جمهور و همراهانش ادامه پیدا کرد.

از ساعات ابتدایی صبح پنج شنبه نیز حضور کم سابقه مردم در دانشگاه تهران برای اقامه نماز بر پیکر شهدا، موجب شد رسانه های خارجی یک بار دیگر از خلق شگفتی توسط ملت ایران بهت زده شوند.

تشییع پیکر شهدای خدمت در تهران از میدان انقلاب تا میدان آزادی ادامه پیدا کرد. رئیس جمهور پس از تهران برای آخرین بار راهی بیرجند، زادگاهش شد تا مردم آن دیار نیز وداع کند.

تشییع تاریخی شهید جمهور در بیرجند نیز تیری بر قلب صهیونیست ها بود چرا که رسانه های صهیونیستی نظاره گر محبوبیت رئیس جمهوری بودند که در تمام طول خدمت برای ملت و وقف ملت بود.

چرا صهیونیست ها پس از شهادت رئیس جمهور عصبانی شدند؟

تشییع تاریخی رئیس جمهور شهید تنها در چند استان، از سوی مردم، صهیونیست ها را عصبانی کرد. موضوعی که به سرعت در رسانه های صهیونیستی انعکاس پیدا کرد.

بازوی رسانه ای رژیم صهیونیستی در طول سالهای اخیر از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به ملت ایران فروگذار نبود، ایجاد یاس و ناامیدی از دولت و آینده کشور، سناریوی اصلی بود که صهیونیست ها با هزینه های هنگفت رسانه ای در تلاش برای پیاده سازی آن در کشور و بین مردم بودند تلاشی که پس از شهادت سید ابراهیم رئیسی بی اثر شد.

صهیونیست ها در تمام سالهای پس از پیروزی انقلاب در دشمنی با ملت ایران تلاش وصف ناپذیری داشتند اما از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم با ریاست آیت الله رئیسی، تلاش کردند همواره یاس و ناامیدی را در بین ملت ایران تقویت کرده و از این مسیر موجب شکل گیری دو قطبی در کشور شوند.

این در حالی بود که حضور یک دست و همگانی ملت برای بدرقه شهدای خدمت ثمره ای جز یاس و ناامیدی برای گردانندگان رسانه های صهیونیستی و سیاست های آن نداشت.

تشییع تاریخی رئیس جمهور شهید، سرمایه اجتماعی نظام را افزایش داد

علیرضا سلیمی، منتخب مردم در مجلس دوازدهم در این باره به راه دانا گفت: جریان رسانه ای صهیونیستی سالها تلاش کرده بود که بین مردم و مسئولان فاصله انداخته و لااقل وانمود کند که بین مردم و مسئولان انقلاب فاصله عمیقی وجود دارد، اما تشییع تاریخی رئیس جمهور و همراهانش موجب شد تلاش هایشان نقش بر آب شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه های صهیونیستی از همراهی مردم با مسئولانی که شعار های اصیل انقلاب را چراغ راه  خود قرار می دهند، عصبانی هستند تصریح کرد: وداع مردم با رئیس جمهور شهید سرمایه اجتماعی نظام را به نحو چشمگیر افزایش داد و این موجب ناراحتی و عصبانیت صهیونیست هاست.

بدون شک مردم ایران با تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش پیمان روشنی به صهیونیست ها و دشمنان جمهوری اسلامی ایران صادر کرد تا بدانند شهادت ملت ایران را قوی تر خواهد کرد آنچنان که شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی وحدت را بین مردم ایران تقویت کرد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه