آسیاتک، عملیات عمرانی فیبر نوری در گراش و شیرود را آغاز کرد

آسیاتک به تازگی عملیات عمرانی برای توسعه شبکه فیبر نوری را در دو شهر گراش و شیرود آغاز کرده و قرار است بیش از ۱۴ هزار خانوار را در این شهرها به فیبر نوری متصل کند.


ایران در جزیره ابوموسی مسکن می‌سازد

به گفته یک مقام وزارت راه و شهرسازی، جزیره ابوموسی جزو جدایی‌ناپذیر کشور ایران است و این وزارتخانه قصد دارد در این جزیره ۱۱۰ واحد مسکونی احداث کند.


۵۰ هزار واحد مسکن در کشور برای اقشار کم درآمد احداث می‌شود

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: یکی از برنامه‌های بنیاد مسکن، تامین مسکن اقشار کم درآمد است که جزو سیاست‌های اصلی بنیاد است.


نگاه غرب در طراحی کریدور آیمک دور زدن ترازیت ایران است

یک کارشناس حمل‌ونقل گفت: کلیات طراحی کریدور آیمک به‌ظاهر بر اساس درخواست هند و اروپا انجام شده است؛ ولی باید پشت‌صحنه طراحی این کریدور آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را مشاهده کرد.


امکان افزایش ظرفیت بانکرینگ به بالای ۵ میلیون تن

عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ظرفیت سوخت رسانی دریایی (بانکرینگ) اکنون حدود یک و نیم میلیون تن است و می‌توانیم تا دو سال آینده این ظرفیت را به بالای پنج میلیون تن برسانیم.


تشدید بارش در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور از تشدید بارش در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و پیش‌بینی کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات خبر داد.


بازدید وزیر راه و شهرسازی از آزادراه شمالی کرج

وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از پروژه آزادراه شهید سلیمانی(آزادراه شمالی کرج)، این پروژه را در خاورمیانه منحصر به فرد عنوان کرد.


توپ تفکیک وزارت راه و شهرسازی در زمین آقای رئیس‌جمهور

درحالی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفته است؛ "وزیر راه مخالفتی با تفکیک وزارت راه و شهرسازی ندارد." که توپ این تفکیک امروز در زمین رئیس‌جمهوری است.


سالانه ۲۰ درصد بافت‌های ناکارآمد شهری باید کاهش یابد

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه تحقق برنامه هفتم در دستور کار اعضای ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار است، گفت: بر اساس برنامه هفتم پیشرفت کشور باید سالیانه ۲۰ درصد از سطح بافت‌های ناکارآمد شهری کاهش یابد.


نقشه راه دستیابی به ترانزیت ۱۵ میلیون تنی بین تهران و باکو تهیه شود

وزیر راه و شهرسازی خواستار تهیه نقشه راه دستیابی به هدف ۱۵ میلیون تن ترانزیت سالیانه کالا بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان شد.