اخبار داغ

با اقامت در هتل های برتر استانبول، سفرتان را رویایی کنید+ عکس

با اقامت در هتل های برتر استانبول، سفرتان را رویایی کنید+ عکس
اگر علاقه مند سفر به استانبول و اقامت در بهترین هتل های این شهر هستید، در این مقاله ما را همراهی کنید. اگر بلیط هواپیما استانبول را تهیه کردید می توانید خیلی راحت از تیک بان بهترین هتل های استانبول را هم رزرو کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از شهرهایی که بسیار مورد توجه مسافران ایرانی می باشد، شهر زیبای استانبول است. استانبول شهری اروپایی، آسیایی در کشور ترکیه است که سالانه گردشگران زیادی را از کشورهای مختلف دنیا به خود فرا می خواند. بعد از روسیه و آلمان، ایرانی ها بیشترین تعداد گردشگران استانبول را تشکیل می دهند.  برای سفر به این شهر زیبا و دیدن مناطق جذاب و شگفت انگیز آن، اقامت و رزرو هتل موضوع قابل توجهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

 برای این که از اقامتی دلنشین و ایمن برخوردار شوید، بهتر است درباره بهترین رزرو هتل استانبول اطلاعات کافی داشته باشید. اگر علاقه مند سفر به استانبول و اقامت در بهترین هتل های این شهر هستید، در این مقاله ما را همراهی کنید.  اگر بلیط هواپیما استانبول را تهیه کردید می توانید خیلی راحت از تیک بان بهترین هتل های استانبول را هم رزرو کنید.

, رزرو هتل استانبول, بلیط هواپیما استانبول,

از آنجایی که استانبول شهری توریستی و پر مسافر می باشد، دارای هتل های بسیار متعدد و با کیفیت است. از مسافرخانه های ارزان قیمت گرفته تا هتل های 5 ستاره لوکس زنجیره ای. از همین رو ممکن است انتخاب از بین تعداد زیادی هتل، برای مسافران مشکل ساز شود. با رزرو هتل خارجی ارزان می توانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید. در این مبحث 5 هتل مناسب و مطلوب استانبول را معرفی می کنیم.

,

 

,

, ,

ویت استانبول سوئیت  Witt Suites

, ویت استانبول سوئیت ,  Witt Suites,  Witt Suites,

 

,

این هتل 5 ستاره یکی از هتل های برتر سال ۲۰۱۶ از دیدگاه مسافران بوده است. با اقامت در این هتل به راحتی می توانید به مرکز شهر دسترسی داشته باشید. به طوری که با پای پیاده می توان در عرض چند دقیقه کوتاه به میدان تکسیم رسید و یا با طی 800 متر به پل گالاتا.

,

این هتل دارای 17 اتاق می باشد که بیشتر آنها مساحتی 60 متری دارند. وسایل به کار رفته در هتل لوکس و زیبا هستند. با اقامت در هتل ویت از اینترنت رایگان، صبحانه و دیگر خدمات اتاق برخوردار می شوید. این هتل به القاب زیادی چون رومانتیک ترین هتل استانبول معروف شده است. اقامت کودکان زیر 6 سال در این هتل به صورت رایگان می باشد.

,

 

,

, ,

یکی دیگر از هتل های زیبا و لوکس استانبول که از اقامت در آن پشیمان نمی شوید، هتل هالیدی  می باشد. هتل هالیدی نیز در تکسیم قرار دارد و دارای دکوراسیون زیبا و لوکس با کفپوش های چوبی و حمام ترکی می باشد. استخر مخصوص کودکان و بزرگسالان، اتاق های VIP ، باشگاه بدنسازی، کافی شاپ، رستوران، سونا ، آرایشگاه از امکانات و خدمات رفاهی این هتل می باشد.

,

 

,

, ,

 

,

هتل سوییت توم توم Tomtom Suites

, هتل سوییت توم توم Tomtom Suites,

اگر تمایل دارید در هتلی تاریخی و کلاسیک اقامت کنید، هتل سوئیت توم توم گزینه مناسبی است. ساختمان هتل در قرن 19 میلادی ساخته شده ولی در حال حاضر با دکوراسیون داخلی لوکس و زیبا و نمای بیرونی کلاسیک و قدیمی، از هتل های 5 ستاره مجلل استانبول می باشد. در هتل توم توم با صرف غذا در رستوران نیکول خاطره ای به یادماندنی را ثبت خواهید کرد. این رستوران یکی از برترین رستوران های استانبول است. این هتل 600 متر تا پل گالاتا فاصله دارد.

,

 

,

هتل هیلتون استانبول بومونتی Hilton Istanbul Bomonti

, هتل هیلتون استانبول بومونتی Hilton Istanbul Bomonti ,

 بزرگترین هتل استانبول با ۸۲۹ اتاق، با دارا بودن امکانات بی نظیر رفاهی موجب اقامتی دلچسب و شیرین برای مسافران این شهر تاریخی می شود. استخر روباز، باشگاه بدنسازی، فروشگاه های بزرگ، سوییتهای ماه عسل، رستوران شیک و بسیاری از امکانات دیگر موجب آرامش و اقامتی رویایی و رمانتیک می شود.

,

, ,

 

,

هتل فور سیزن استانبول Four Seasons Hotel

, هتل فور سیزن استانبول Four Seasons Hotel ,

 هتل فور سیزن، شما را از اقامتی مجلل و شگفت انگیز در قلب استانبول برخوردار می کند. این  هتل، در منطقه احمدسلطان استانبول واقع شده است. ساختمان این هتل با نمای زرد رنگ و طراحی کلاسیک و قدیمی خود چشم نواز و بی نظیر است.

,

وایفای پرسرعت رایگان، رستوران، سالن بدن سازی، ماساژ و آبگرم، خدمات اتاق، صبحانه رایگان و پارکینگ رایگان از امکانات رفاهی هتل می باشد.

,

برای اقامت آرام، دلنشین و به یادماندنی در شهری پر از جاذبه های فرهنگی، هنری و تاریخی می توانید از سایت تیک بان بهترین هتل های استانبول را رزرو کنید و خاطره ای ماندگار از سفر رقم بزنید. تیک بان tikban.com با پیشنهاد باکیفیت ترین های  رزرو هتل خارجی همراه شماست.

, رزرو هتل خارجی,

 

,

انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه