اخبار داغ

«تی تی» از چهارشنبه راهی سینما می‌شود/ امکان ارایه بلیت شناور وجود دارد

«تی تی» از چهارشنبه راهی سینما می‌شود/ امکان ارایه بلیت شناور وجود دارد
همایون اسعدیان سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران 3 فیلم جدید از چهارشنبه این هفته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همایون اسعدیان سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره خروجی جلسه امروز شورا برابر با ۱۲ تیرماه گفت: در جلسه امروز مصوب شد فیلم سینمایی «بازیووو» به کارگردانی امیرحسین قهرایی به سرگروهی پردیس کورش، «تی‌تی» ساخته آیدا پناهنده در پردیس ایران‌مال و «پیتوک» به کارگردانی مجید صالحی به سرگروهی مگامال از چهارشنبه این هفته ۱۵ تیرماه به نمایش درمی‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به قیمت بلیت سینماها بیان کرد: قیمت بلیت سینما تغییر نمی‌کند اما بر اساس یک توافق مشترک با تهیه‌کننده و سینماداران در سانس‌هایی امکان ارایه بلیت شناور وجود دارد.

,

فیلم «پیتوک» نخستین تجربه سینمایی مجید صالحی در جایگاه کارگردان است. این اثر در ابتدای مهرماه ۱۳۹۸ کلید خورد. مهتاب کرامتی، هادی حجازی‌فر و احسان بذلی بازیگران سه نقش اصلی فیلم هستند.

,

«بازیووو» داستان ماپان مخترع بازی‌ها و خالق سرزمین بازیووو است که برای نجات سرزمینش از چنگال سیلوس به دنبال پیدا کردن قهرمانی از میان بچه‌هاست، اما ژوبین پسر بچه دست و پا چلفتی بدترین انتخاب ممکن برای این کار است.

,

پژمان بازغی، برزو ارجمند، محمد رضا هدایتی، لیندا کیانی، سحر ذکریا، مجید افشاری و رضا شفیعی جم با همراهی بازیگران کودک: ایلیا نصرالهی، هلیا صمدزاده، آرین دهقان نژاد، محمدهادی جعفری، حنانه آجرلو، فربد احمدی، ویهان معراجی در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

,

‎ «تی‌تی» درباره زنی معروف به «تی‌تی خُله» است که می‌خواهد بشریت را نجات دهد و آشنایی او با یک استاد فیزیک، ماجراهای تازه‌ای در زندگی‌اش به وجود می‌آورد.

,

الناز شاکردوست، پارساپیروزفر و هوتن شکیبا بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه