اخبار داغ

خاطرات و آثار همسران شهدا تدوین شود

خاطرات و آثار همسران شهدا تدوین شود
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: تدوین خاطرات و آثار همسران شهدا به‌صورت فایل صوتی، تصویری، و مستندات مکتوب، تاریخ شفاهی، روایت‌ها و انتقال آن به نسل جوان و نوجوان یک ضرورت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس رقیه زنگنه‌نژاد مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر در نشست شورای راهبردی دفاع مقدس استان بوشهر اظهار داشت: بانوان در عرصه‌های مختلف از جمله در دوره دفاع مقدس نقش مهمی را بر عهده داشته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی با بیان اینکه بانوان نقش پررنگی در پشتیبانی از جنگ داشته اند گفت: در هشت سال تهاجم دشمن بعثی، زنان و بانوان در این ایام به کار پخت و پز، آشپزی و تهیه مواد خوراکی، خیاطی؛ دوخت لباس برای رزمندگان و جمع آوری کمک‌های مردمی، برای رزمندگان اسلام مشغول شدند.

,

زنگنه نژاد حماسه مادران، همسران و فرزندان شهدا را مورد ستایش قرار داد و عنوان کرد: این بانوان الگویی بین‌المللی هستند و باید به جامعه معرفی شود.

,

وی خاطرنشان کرد: در هر موقعیت و جایگاهی که قرار داریم؛ مدیون شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستیم و تکریم از این عزیزان از واجبات است.

,

این مقام مسئول هشت سال دفاع مقدس را گنجینه‌ای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: تدوین خاطرات و آثار همسران شهدا به‌صورت فایل صوتی، تصویری، و مستندات مکتوب، تاریخ شفاهی، روایت‌ها و انتقال آن به نسل جوان و نوجوان یک ضرورت است.

,

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر تشکیل بانک اطلاعاتی زنان ایثارگر و همسران شهدا را مورد اشاره قرار داد و افزود: برپایی جشنواره و همایش در عرصه‌های فرهنگی دفاع مقدس ویژه زنان ایثارگر باید مورد توجه قرار گرفته شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه