اخبار داغ

با حکم محسن خجسته مهر

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب شد

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب شد
محسن خجسته مهر، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران طی حکمی غلامرضا جمالی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران را به سمت ریاست روابط عمومی این شرکت منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عصر امروز محسن خجسته مهر، معاون وزیر نفت  و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران طی حکمی غلامرضا جمالی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران را به سمت ریاست روابط عمومی این شرکت منصوب کرد.
 

 غلامرضا جمالی از ابتدای تابستان به عنوان مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران منصوب شد، وی دانش آموخته دکتری مدیریت راهبردی و کارشناسی ارشد جامعه شناسی است که در پرونده حرفهای خود سال ها فعالیت در حوزه رسانه، فرهنگ و هنر را به ثبت رسانده است.


همچنین رئیس جدید روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران سال ها به عنوان مشاور عالی نمایندگان حوزه های انتخاباتی شهرستان های نفت خیر فعالیت نموده است و طی این سال ها توانسته در طرح های کمیسیون انرژی در جایگاه مشاور نقش آفرینی کند.


 جمالی از مدرسین دوره های تخصصی علوم ارتباطات و سواد رسانه است که توانسته در کنار فعالیت های آموزشی بیش از 80 مجموعه رسانه ای تلویزیونی را در قالب های فیلم کوتاه، مستند، برنامه تلویزیونی، نماهنگ و ... تولید نماید. وی در جایگاه رئیس اداره هنر و ادبیات ستاد کل سپاه ارتباط مستمری با فعالان حوزه فرهنگ، هنر و رسانه داشته است.


 شایان ذکر است از تابستان 98 تاکنون مجید بوجارزاده با حکم مسعود کرباسیان به عنوان رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در حال فعالیت بود که در نشستی با حضور محسن خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از تلاش های وی تجلیل به عمل آمد و غلامرضا جمالی مسئولیت روابط عمومی این شرکت را بر عهده گرفت.

  • برچسب ها

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه