اخبار داغ

سید محمد پاک مهر در گفتگو با دانا عنوان کرد؛

۲۰۰ مدرسه درگیر مسمومیت دانش آموزان/ ماده استنشاقی خطرناک نیست

۲۰۰ مدرسه درگیر مسمومیت دانش آموزان/ ماده استنشاقی خطرناک نیست
عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ مدرسه درگیر مسمومیت دانش آموزان شده است، گفت: ماده استنشاقی مورد استفاده در مدارس خطرناک نیست.

سید محمد پاک مهر عضو کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درخصوص مسمومیت دانش آموزان اظهار داشت: این اتفاق در محیط‌های دانش آموزی رخ داده است که با توجه به نزدیک شدن پایان سال سرنوشت دانش آموزان آسیب خواهد دید.

وی در ادامه با بیان اینکه این اقدام جفا در حق دانش آموزان و نسل آینده است، گفت: متاسفانه بیش از  ۲۰۰ مدرسه درگیر مسمومیت دانش آموزان شده اند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه هر چه سریعتر باید عاملان مسمومیت دانش آموزان شناسایی شود، گفت: امیدواریم با شناسایی عاملان مسمومیت بستر آرامش را برای دانش آموزان و خانواده‌ها فراهم کنیم.

پاک مهر با اشاره به اینکه ماده استنشاقی مورد استفاده در مدارس سمی و خطرناک نبوده است، گفت: عوارض ماده استنشاق تهوع، سرگیجه، سرفه، تنگی نفس و عدم تعادل است که با استراحت کوتاه چند ساعته فرد بهبود خواهد یافت.

به گفته عضو کمیسیون بهداشت مجلس، قطعا عاملان این موضوع شناسایی و با قاطعیت با آنها برخورد خواهد شد. اما مهمترین موضوعی که باید به آن توجه کرد بار روانی بوجود آمده برای دانش آموزان است که می توان منجر به افت تحصیلی شود.

بیشتر بخوانید:

تعطیلی مدارس اصلا درست نیست/ نباید در زمین دشمن بازی کنیم

دانش آموزان تحت ثأثیر جو روانی بودند / این توطئه دشمن است

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه