اخبار داغ

ایران ۲ - کنیا ۱؛

فرار ژنرال از شکست عجیب با تعویض طلایی/ رامین؛ برگ برنده ایران مقابل رقیب گم‌نام

فرار ژنرال از شکست عجیب با تعویض طلایی/ رامین؛ برگ برنده ایران مقابل رقیب گم‌نام
دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کنیا با پیروزی خانگی شاگردان امیر قلعه‌نویی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب دومین بازی تدارکاتی خود در پنجره ماه مارس فیفا، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (سه‌شنبه - ۸ فروردین‌ماه) در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران به مصاف تیم ملی فوتبال کنیا رفت که این بازی در نهایت با پیروزی شاگردان امیر قلعه‌نویی خاتمه یافت.

تیم ملی فوتبال ایران که در نخستین تجربه سرمربی‌گری قلعه‌نویی هفته گذشته در تهران به تساوی یک بر یک دست یافت، در بازی امشب به مراتب کار راحت‌تری برای پیروزی مقابل ستارگان هامارابی داشت. ضمن این که بازیکنان مصدوم اردوی تیم ملی، در دسترس سرمربی بوده و به لیست برگشته بودند.

​​​با غیبت علی‌رضا بیرانوند و در شبی که باز هم بانوان هوادار تیم ملی در ضلع جنوبی استادیوم فوتبال آزادی حضور داشتند، علی‌رضا جهان‌بخش در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت. تیم ملی نسبت به بازی با روسیه در ترکیب ۱۱ نفره، ۶ تغییر داشت.

در نیمه نخست این بازی در حالی که انتظار می‌رفت تیم ملی نمایش برتر و یک‌طرفه‌ای نشان بدهد، شاگردان انگین فیرات رفته‌رفته خود را در بازی پیدا کرده و حتی روی چند موقعیت، به دروازه پیام نیازمند نزدیک شدند.

بازیکنان ایران نیز در این نیمه موقعیت‌های جسته‌وگریخته‌ای را خلق کردند که بیش‌تر به علت عدم هماهنگی بازیکنان و اشتباهات فردی، از دست رفت و توپی در این نیمه از روی خط دروازه‌ها نگذشت.

نیمه دوم اما با تعویض‌های متوالی امیر قلعه‌نویی و یک اتفاق عجیب همراه بود؛ جایی که روی غفلت محض کاپیتان احسان حاجی‌صفی و جا ماندن آرمین سهرابیان، مایکل اولونگا گل اول کنیا را به ثمر رساند.

پس از گل مهاجم الدحیل قطر که به نوعی به کابوس گلرهای ایرانی تبدی شده، بازیکنان ایران بی‌وقفه به سمت دروازه کنیا هجوم بردند تا بالاخره توسط محمد محبی روی ارسال رامین رضائیان به گل تساوی دست یافتند.

باز هم با تداوم حملات سپیدپوشان ایرانی و روی اشتباه محض دروازه‌بان کنیایی‌ها، ارسال تودر رامین رضائیان با برخورد به گلر رقیب وارد دروازه تیم آفریقایی شد و ایران پیش افتاد.

ایران ۲
گل: محمد محبی (۷۶) - رامین رضائیان (۸۳)

کنیا یک
گل: مایکل اولونگا (۵۰)

ترکیب ایران: پیام نیازمند (سیدحسین حسینی)، آرمین سهرابیان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی (رامین رضائیان)، احسان حاجی‌صفی (امید نورافکن)، محمد کریمی (میلاد سرلک)، روزبه چشمی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش (مهدی ترابی)، محمد محبی و شهریار مغانلو (رضا اسدی).

ترکیب کنیا: پاتریک ماتاسی، آموس نوندی، برایان ماندلا، جوسف اوکومو، اریک اوما، تدی آکومو، ریچارد اودادا، ویکتور اومونه، دوک آبویا، ماسود جوما و مایکل اولونگا.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه