اخبار داغ

گزارش دانا از امضای تفاهم‌نامه سازمان اقتصادی کوثر با بانک دی؛

تعاملات سازمان اقتصادی کوثر و بانک دی در قالب تفاهمی توسعه یافت

تعاملات سازمان اقتصادی کوثر و بانک دی در قالب تفاهمی توسعه یافت
ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی با تأکید بر جامعه هدف این دو سازمان (خانواده شهدا و ایثارگران) تعاملات خود را در قالب تفاهم‌نامه‌ای گسترش دادند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا امروز سه‌شنبه ۱۰ مردادماه ۱۴۰۲ ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی در نشستی با مدیران هر دو مجموعه با تأکید بر جامعه هدف ۶۵۰ هزارنفری مشترک این دو سازمان (خانواده شهدا و ایثارگران) تعاملات خود را در قالب تفاهم‌نامه‌ای گسترش دادند.

گزارش تصویری/ امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان کوثر و بانک دی

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در این جلسه با بیان اینکه سازمان اقتصادی کوثر از عمده سهام‌داران بانک دی است و بانک دی نیز باتوجه‌به اینکه سازمان کوثر به دنبال شفافیت مالی در صورت‌های خود است در تعامل با این سازمان چابک‌تر از سایر بانک‌ها عمل کرده اظهار کرد: این دو دلیل موجب شد تا سازمان اقتصادی کوثر تعاملات مالی خود را برای استفاده بهتر زیرمجموعه‌های خود با این بانک افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه امید داریم تا در نهایت نتیجه این تعاملات در سفره زیرمجموعه‌های این سازمان یعنی خانواده شهدا و ایثارگران دیده شود ادامه داد: هم‌افزایی که طی این تفاهم بین دو مجموعه به وجود می‌آید نشان از اراده طرفین برای خدمت‌رسانی به این زیر مجموعه عظیم است.

وی افزود: این تفاهم فصلی نو در خدمت‌رسانی به وابستگان بنیاد شهید خواهد بود و انگیزه ما به‌واسطه سهام‌داری در بانک دی برای گسترش این همکاری‌ها بیشتر است تا علاوه بر منافع دو سازمان جامعه ایثارگری هم از این روند منتفع گردد.

فخاری تصریح کرد: سازمان اقتصادی کوثر در بخش‌های مختلف اقتصادی فعال است و بستر فراوانی برای فعالیت‌های اقتصادی و جوان نخبه و صاحب ایده و فکر دارد که این توان در کنار پشتیبانی بانک دی برای برداشته‌شدن موانع کمک‌های مالی و تغییر روند برای اعطای تسهیلات خرد به زیرمجموعه‌ها کمک خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر خاطرنشان کرد: ۳۷ شرکت سازمان اقتصادی کوثر هم اکنون در قالب این تفاهم آماده گسترش تعاملات مالی با این بانک خواهند بود.

علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی نیز در این برنامه بر توسعه و تقویت همکاری‌های فی‌مابین در زمینه‌های مختلف تأکید کرد و افزود: با تلاش مستمر مدیران ستاد و همکاران شعب که در خط مقدم بانک مشغول فعالیت هستند بانک دی توانسته طی چند ماه اخیر روند روبه‌رشدی را در تمامی زمینه‌های بانکی و همچنین سودآوری و جذب منابع تجربه کند که زمینه‌ساز ارائه خدمات مطلوب‌تر و باکیفیت به مشتریان به‌ویژه خانواده‌های معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری است و امید داریم تا سال آینده با این همکاری‌ها بانک دی در لیست بانک‌هایی با تراز مالی قابل‌قبول قرار گیرد.

مدیرعامل بانک دی بر لزوم تعاملات بانک با شرکت‌های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد و گفت: ازآنجائی‌که جامعه هدف ما خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران هستند، تعاملات بانک دی با شرکت‌های تابع بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌تواند زمینهٔ ارائه تسهیلات و خدمات بانکی را به آنان تسهیل و تسریع بخشد و بخشی از انتظارات آنان را فراهم آورد.

وی با اشاره به اینکه ۴۲ درصد از کارمندان این بانک از خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران هستند گفت: بانک دی و سازمان اقتصادی کوثر، حمایت و خدمت‌رسانی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران را در اولویت کاری خود قرار داده و تمام توان خود را در جهت بهبود و تأمین انتظارات جامعه هدف بکار می‌گیرند.

وی در پایان با اشاره به تعاملاتی که با دکتر قاضی‌زاده در این زمینه شده است گفت: اکنون بیشترین خدمات مالی و دریافت حقوق جامعه بنیاد شهید و ایثارگران از طریق این بانک محقق می‌شود که این روند با امضای این تفاهم تسریع می‌شود و بانک دی نیز آمادگی گسترش همکاری‌ها در زمینه سپرده‌گذاری و دریافت تسهیلات، روابط کارگزاری و معرفی شرکت‌های زیرمجموعه برای دریافت تسهیلات و سپرده‌گذاری گسترش داده و موانعی که در این زمینه وجود دارد را خواهد کاست تا نتیجه این همکاری در نهایت در پیشبرد اهداف اقتصادی مؤثر باشد.


شایان ذکر است در این تفاهم نامه بر ارائه خدمات نوین بانکی به سازمان اقتصادی کوثر در ازای تمرکز فعالیت های پولی و مالی سازمان و شرکت های تابعه نزد شعب بانک دی، انجام پروژه های مشترک مالی و هم افزایی در بازار سرمایه و سهام، همکاری در استقرار بازار مشترک کوثر(بامک) در حوزه فروش کالا و خدمات، توسعه نرم افزارهای مالی و بانکی و سامانه کیف پول الکترونیک ریالی و ارزی تأکید شده است.  

امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان کوثر و بانک دی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه