اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

ببر مازندران به سینماها می آید/ کمدی موزیکال «هولیا» با علی انصاریان

ببر مازندران به سینماها می آید/ کمدی موزیکال «هولیا» با علی انصاریان
انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» و کمدی موزیکال «هولیا» به جمع فیلم های روی پرده سینماها اضافه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی مشترک بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمد جواد جنتی که پیش از این در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده بود، همزمان با آغاز به کار مدارس، در سینماهای سراسر کشور به اکران در می‌آید.

این فیلم محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و «گروه هنر پویا» است که با همت نزدیک به ۲۵۰نفر از جوانان هنرمند ایران ساخته شده است و از پنجم مهر ماه اکران می شود تا سالن‌های سینما، میزبان کودکان و خانواده‌هایشان باشند.

با توجه به اینکه این انیمیشن، به سرمایه گذاری کانون پرورشی ساخته شده، مدیر عامل کانون توجه خاصی درخصوص اکران این اثر دارد و می گوید:« با توجه به اینکه «بچه‌زرنگ» به عنوان اولین انیمیشن سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همزمان با آغاز سال تحصیلی آماده اکران می‌شود، با شروع به کار مدارس بنا داریم جشنواره‌ای با تکیه بر این انیمیشن برای کودکان و نوجوانان تدارک ببینیم. جشنواره‌ای که فضایی فراهم می‌کند تا دانش آموزان با توجه به تنوع استعدادهایشان در رشته‌های مختلف در مسابقاتی شرکت کنند و از رهگذر این اتفاق به نوعی با مفاهیم انسانی فیلم «بچه زرنگ» همراه شوند.

پیش‌بینی شده تا بیش از ۴۰۰ محصول جانبی این انیمیشن تولید شود؛ خمیر بازی، خمیر سَبُک خلاقیت، ابزارهای اندازه‌گیری چهار عددی شامل دو نوع گونیا، نقاله و خط‌کش شابلون، مداد رنگی ۱۲ رنگ، پاک‌کن، خودکار چهار رنگ، خودکار هشت رنگ، رنگ انگشتی، مداد قرمز، مداد سیاه، انواع دفترچه و… از جمله نوشت‌افزارهایی هستند که به بهانه این انیمیشن تولید شده اند.»

 اولین تیزر این انیمیشن سینمایی نیز به تازگی رونمایی شده که ساخت آن را امید میرزایی بر عهده داشته است.

«بچه زرنگ» ماجرای پسر بچه‌ای به نام محسن است که خود را ابرقهرمان می‌داند. او در یک اتفاق نادر، به جنگلی اسرار آمیز قدم می‌گذارد و با حیوانات منقرض شده ایران مواجه می‌شود، این آغاز یک ماجرای پیچیده برای نجات آخرین ببر ایرانی است…

پخش «بچه زرنگ» را فیلمیران بر عهده دارد و این فیلم به سرگروهی پردیس سینمایی کورش اکران می شود و سومین فیلم «گروه هنرپویا» بعد از «فیلشاه» و «شاهزاده‌روم» است که هر دو پرمخاطب‌ترین انیمیشن‌های سینمای ایران تا امروز هستند.

کمدی موزیکال «هولیا» با علی انصاریان

فیلم سینمایی کمدی و موزیکال «هولیا» که فیلمبرداری آن در استانبول ترکیه و ایران انجام شده، پس از چند بار وقفه در اکران، از امروز چهارشنبه (۲۹ شهریور) در سینماهای سراسر کشور به نمایش درخواهد آمد.

هولیا داستان زنی است که اشتباهی به یک گنده لات محل پیوند می‌خورد ‌و گنده لات جگردار محل را دگرگون می‌کند!

در این فیلم موزیکال هفت ترانه خاطره انگیز ایرانی و خارجی در فضایی فانتزی، توسط محمدرضا هدایتی و زنده یاد علی انصاریان بازخوانی شده اند.

پوریا پورسرخ، محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، مریم امیرجلالی، بهراد خرازی از بازیگران اصلی این فیلم هستند و محمد فیلی، افشین سنگ چاپ، مجید شهریاری، شراره رخام، شیوا خسرو مهر، شیوا طاهری، مهدی امینی، مهدی حسینی، مریم نقیب، هدی استواری، شیما جوهری و مسعود حقی نیز در هولیا حضور دارند؛ ویلما الس بازیگر آلمانی الاصل معروف سینما و تلویزیون ترکیه و هولیا دیکن دیگر بازیگر ترکیه‌ای در این فیلم ایفای نقش کردند.

«هولیا» به تهیه‌کنندگی مرحوم ایرج تقی پور و مرتضی آتش زمزم تولید شده است و پخش فیلم را رسانه فیلمسازان با مدیریت حبیب اسماعیلی بر عهده خواهد داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه