اخبار داغ

صدرالحسینی در گفتگو با دانا:

نباید به ویترین اقدامات و گفته‌های آمریکایی‌ها اعتمادی صورت گیرد

نباید به ویترین اقدامات و گفته‌های آمریکایی‌ها اعتمادی صورت گیرد
تحلیل‌گر مسائل منطقه‌ غرب آسیا گفت: برخوردهای دوگانه و غیرشفاف یکی از خصوصیات اصلی نظام سلطه و امپریالیسم جهانی به ویژه آمریکا می باشد.

سید رضا صدرالحسینی کارشناس و تحلیل‌گر مسائل منطقه‌ غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به سیاست دوگانه کاخ سفید در تداوم جنگ غزه اظهار داشت: برخوردهای دوگانه و غیرشفاف یکی از خصوصیات اصلی نظام سلطه و امپریالیسم جهانی به ویژه آمریکا می باشد. در واقع آمریکایی‌ها یکی دیگر از واقعیت‌های موجود در اداره کشورشان را در جنگ غزه در طول چهل و پنج روز گذشته به نمایش گذاشتند.

وی افزود: آن ها از یک طرف موضوع آتش‌بس و علاقه‌مندی آزادی اسرای رژیم صهیونیستی را مطرح می‌کنند و از جانبی دیگر به طور مستمر تعداد بسیار قابل توجهی از تسلیحات را توسط پل هوایی و کشتی‌های باری خود به رژیم صهیونیستی گسیل می دهند.

صدرالحسینی در ادامه بیان داشت: ازطرفی دیگر قطعنامه‌ی آتش‌بس را به کمک انگلیسی‌ها در روزهای اول وتو می‌کنند و چهل روز بعد از جنایات بی وقفه‌ی رژیم صهیونیستی تلاش آن ها با دادن رای ممتنع به قطعنامه‌ای دیگر به دنبال سفید کردن چهره‌ی خود و پذیرش آتش‌بس می باشند.

وی با اشاره به علاقه‌مندی آمریکا به تداوم جنگ تصریح کرد: در واقع کمک‌های دیپلماتیک، نظامی، امنیتی و حضور مستشاران نظامی آمریکایی در صحنه‌های مختلف بر علیه مردم غزه و همچنین تزریق روحیه توسط سفرهای متعدد وزیر خارجه این کشور و یک نوبت هم سفر بایدن به رژیم صهیونیستی علاقه‌مندی آمریکا به تداوم جنگ را نشان می‌دهد.

این تحلیل‌گر مسائل منطقه‌ غرب آسیا در پایان گفت: نباید به ویترین اقدامات و گفته‌های آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی صورت گیرد، بلکه باید به اقدامات جنگ افروزانه آنها در فلسطین توجه کافی و کامل نمود، در این صورت می‌توان تحلیل دقیقی از نقش‌ آفرینی آمریکا در تداوم این جنگ را برای افکار عمومی جهان تبیین کرد.

خبرنگار : فاطمه میرزاآقایی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه